掃呢頁CODE去手機

2016年12月24日 星期六

黃曉明VS何潤東 鬥跳聖誕鼻子舞 __,曉明,何潤東,黃曉明,

兩人都不約而同用咁嘅方式同大家過聖誕,邊個正啲先?內地男星黃曉明近日在內地開工,老婆Angelababy(楊穎)大住個肚都去探班,令曉明沉醉於愛河中!不過,佢喺平安夜都冇忘記一班粉絲,唔使埋位開工時,曉明竟然「犧牲色相」,喺微博拍咗條短片送畀大家!喺片中播緊聖誕歌,曉明就畫咗一個只係着住條紅底嘅聖誕大隻佬喺鼻上,咁啱個底褲位就正正喺曉明個鼻中間,而曉明就隨住音樂咁郁個鼻,佢留言:「這是一位來自關在 ...




其他影片:>>






兩人都不約而同用咁嘅方式同大家過聖誕,邊個正啲先?

內地男星黃曉明近日在內地開工,老婆Angelababy(楊穎)大住個肚都去探班,令曉明沉醉於愛河中!不過,佢喺平安夜都冇忘記一班粉絲,唔使埋位開工時,曉明竟然「犧牲色相」,喺微博拍咗條短片送畀大家!

喺片中播緊聖誕歌,曉明就畫咗一個只係着住條紅底嘅聖誕大隻佬喺鼻上,咁啱個底褲位就正正喺曉明個鼻中間,而曉明就隨住音樂咁郁個鼻,佢留言:「這是一位來自關在橫店的男演員和一位猛男的祝福,工作之餘給生活也來點色彩(嗯,通常重點都在最後)。」唔少網友都以為重點係有Baby出場,但點知原來只係曉明叫大家多多支持Baby有演出嘅電影,令到唔少網友都大叫失望呀!

而咁啱得咁橋,台灣男星何潤東都做咗同一樣嘅嘢,不過佢嗰個唔係大隻佬,而係大肥佬,佢仲拎住隻蟹自拍,他留言:「左三圈,右三圈,屁股扭扭,快點一起來做運動~聖誕鼻子舞,你學會了嗎?今年聖誕老公公不騎麋鹿了,就騎大閘蟹送禮物!Merry Christmas,吼吼吼。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!