掃呢頁CODE去手機

2016年12月9日 星期五

為王浩信獎都唔要?Yoyo:想投我嘅轉投佢 __,王浩信,

係咪想Sweet死人呀?有份入圍「最佳男主角」等四項提名的王浩信,與太太陳自瑤(Yoyo)齊齊現身「TVB職藝員聯歡晚宴2016」,二人互相支持,冧爆全場,浩信表示「最佳女配角」已投太太,Yoyo則笑說:「我仲未投票喎,梗係投老公啦!(有咩計幫佢拉票?)各位朋友如果想投我嘅,唔該轉晒去投我老公啦!佢喺《EU超時任務》真係做得好好,佢喺我心目中已經拎咗視帝!」浩信聞言即笑說:「照你咁講,我都當自己拎 ...


係咪想Sweet死人呀?有份入圍「最佳男主角」等四項提名的王浩信,與太太陳自瑤(Yoyo)齊齊現身「TVB職藝員聯歡晚宴2016」,二人互相支持,冧爆全場,浩信表示「最佳女配角」已投太太,Yoyo則笑說:「我仲未投票喎,梗係投老公(有咩計幫佢拉票?)各位朋友如果想投我嘅,唔該轉晒去投我老公佢喺《EU超時任務》真係做得好好,佢喺我心目中已經拎咗視帝!」浩信聞言即笑說:「照你咁講,我都當自己拎 ...




其他影片:>>






係咪想Sweet死人呀?

有份入圍「最佳男主角」等四項提名的王浩信,與太太陳自瑤(Yoyo)齊齊現身「TVB職藝員聯歡晚宴2016」,二人互相支持,冧爆全場,浩信表示「最佳女配角」已投太太,Yoyo則笑說:「我仲未投票喎,梗係投老公(有咩計幫佢拉票?)各位朋友如果想投我嘅,唔該轉晒去投我老公佢喺《EU超時任務》真係做得好好,佢喺我心目中已經拎咗視帝!」浩信聞言即笑說:「照你咁講,我都當自己拎咗視帝!」

講到入圍「最佳男主角」,問是否視陳展鵬為勁敵?浩信笑言:「佢(陳自瑤)成日睇展鵬啲劇睇到眼甘甘!(有信心奪獎?)劇集歌曲獎好大機會係展鵬同胡定欣喎!之前已經橫掃星馬,佢哋合唱嗰陣啲眼神同火花簡直殺死人!不過我都要呼籲吓,叫朋友投我一票,自己最想拎嘅係劇集搭檔獎,因為我同朱千雪係套劇度真係好合拍。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!