網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年1月21日 星期六

【猜猜我是誰周末版】佢自認「0靚妹」!32年前舊相 下巴尖尖勁索 __,

現年47歲嘅梁小冰,1990年參選港姐得到季軍,咁多年嚟佢保養得相當唔錯,當年選美同o依家個樣……冇乜分別!咁小冰的少女時代呢?呢個答案,由小冰答番你,噚晚佢喺facebook公開一批佢15歲嘅少女相,真係好清純好pure好秀氣,重點係,睇番小冰嘅五官,就知佢冇整過容。今日《蘋果》打俾小冰,講到呢批少女相,讚佢冇整過容,小冰笑住話:「嗰時15歲就係咁嘅樣囉,我諗對眼同下巴真係冇整過,因為o依家啲人 ...




其他影片:>>






現年47歲嘅梁小冰,1990年參選港姐得到季軍,咁多年嚟佢保養得相當唔錯,當年選美同o依家個樣……冇乜分別!咁小冰的少女時代呢?呢個答案,由小冰答番你,噚晚佢喺facebook公開一批佢15歲嘅少女相,真係好清純好pure好秀氣,重點係,睇番小冰嘅五官,就知佢冇整過容。今日《蘋果》打俾小冰,講到呢批少女相,讚佢冇整過容,小冰笑住話:「嗰時15歲就係咁嘅樣囉,我諗對眼同下巴真係冇整過,因為o依家啲人會特別整呢兩個部位吖嘛,我個尖下巴係遺傳我媽媽嘅。」記者話小冰老公陳嘉輝執到寶,但小冰就狂讚自己老公後生嗰陣都好靚仔,佢話:「咁又唔係咁講。最近我拍緊部微電影(《白蘭花》),需要啲舊相,我喺床下底摷番啲舊相出嚟,結果我摷埋我老公嗰啲。」「我話佢後生嗰陣咁似李敏鎬同劉德華嘅混合體,我話好靚仔呀,但就冇post佢啲相,變咗我都忍唔住俾大家睇吓我15歲個樣。啲相擺喺床下底,我自己好耐都冇睇過,所以第一次公開俾大家睇吓囉,原來啲人反應咁熱烈咁鍾意,所以都好開心。」之後小冰仲送多張相13歲嘅少女俾《蘋果》,真係細細個已經咁靚女!

小冰噚日呢啲15歲少女相,真係好吸引。(梁小冰facebook圖片) 15歲咁靚女!(梁小冰facebook圖片) (梁小冰facebook圖片)
(梁小冰facebook圖片) (梁小冰facebook圖片) 特別優待,送多張13歲嘅!
選港姐(資料圖片) 大個咗,好似冇變過咁!(資料圖片) (資料圖片)
(資料圖片) 小冰特別讚老公細個都係靚仔。(資料圖片)

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!