掃呢頁CODE去手機

2017年1月12日 星期四

肯加監剃頭 聽話陳展鵬獲加薪:最好簽到我退休! [壹週刊 - 1401] __,陳展鵬,展鵬,陳展,M1,

陳展鵬啱啱拍完新劇《同盟》,即將便要赴橫店拍古裝劇《天命》,被大台力谷。探熱針肯加監剃頭 聽話陳展鵬獲加薪:最好簽到我退休!入行已經23年的陳展鵬,憑《城寨英雄》初嘗視帝滋味,事業全面起飛!上週六(7/1),更在《勁歌》頒獎禮擸走三個獎;緊接要埋位拍古裝劇《天命》,大台狂谷。據悉,出爐視帝還有年半才約滿,大台怕有閃失,拿拿臨提早加監,有指續約五年的他更獲大幅加薪。公司派糖,陳展鵬肯答應恩師剃頭拍清 ...


陳展鵬啱啱拍完新劇《同盟》,即將便要赴橫店拍古裝劇《天命》,被大台力谷。

探熱針

肯加監剃頭 聽話陳展鵬獲加薪:最好簽到我退休!

入行已經 23年的陳展鵬,憑《城寨英雄》初嘗視帝滋味,事業全面起飛!上週六( 7/1),更在《勁歌》頒獎禮擸走三個獎;緊接要埋位拍古裝劇《天命》,大台狂谷。

據悉,出爐視帝還有年半才約滿,大台怕有閃失,拿拿臨提早加監,有指續約五年的他更獲大幅加薪。公司派糖,陳展鵬肯答應恩師剃頭拍清裝外,還落足鞋油勁擦:「最好簽到我退休,簽起碼十年以上。」

擦珍姐唔反抗

時來運到的陳展鵬,上週六在《勁歌》總選竟然可以同一班歌手爭長短,憑《城寨英雄》主題曲《從未知道你最好》及《巨輪 2》主題曲《誰可改變》連奪三獎做大贏家,自稱忙拍劇冇時間練歌的他,因為咪嘴換來網民噓爆。

有大台撐腰力捧,話之你!陳展鵬一劇接一劇,新作《乘勝追擊》下週出街,稍後又要埋位拍古裝新劇《天命》。貴為曾勵珍愛將,成功上位的陳展鵬未有鬆毛鬆翼,繼續做聽話乖乖仔。在新劇飾演乾隆寵臣和珅,公司要求剃頭,陳展鵬冇扭計,話剃就剃。

「林峯喺公司咁多年,一直都唔肯剃頭,仲有鄭嘉穎紅咗之後都係咁,所以煎 Pang做咗視帝仲肯剃頭唔詐型,珍姐(曾勵珍)覺得佢勁聽話,四圍同啲監製讚佢。」一名無綫人說。

上週二( 3日),陳展鵬聯袂《城寨》兼《同盟》好拍檔胡定欣、影后鮑起靜、陳山聰等食煞科飯。緋聞女友胡定欣坐喺陳展鵬隔籬。

陳展鵬大豐收,人都風騷啲,全晚不停做三陪。

08年得伯樂曾勵珍安排回巢大台,即係有珍姐先有今日,所以伯樂話剃頭,陳展鵬唔會 say no。

上週六( 7日)《勁歌》總選,陳展鵬憑《城寨》及《巨輪 2》的主題曲,竟然連奪三獎,比起力捧中的真•歌手鄭俊弘仲要多。可惜唱歌咪嘴,惹來一片噓聲。

上月台慶頒獎禮,陳展鵬終憑《城寨》奪視帝。

加薪捧做歌手

你識做時我識做!據知,陳展鵬答應同大台提早加簽五年約,公司會落力捧和加幾倍人工外,亦會安排他出唱片,做雙線視帝。

「煎 Pang平均每年拍兩至三個劇,近幾年都 keep住高產量,總之有監製攞劇本俾佢,佢都好少推同唔會揀擇。其實之前拍《張保仔》佢都試過剃頭,仲搞到頭皮發炎,嗰陣煎 Pang都驚生唔番啲頭髮㗎!所以今次又肯再剃,都係明擦珍姐。

「五年約話長唔長,話短唔短,公司開出嘅條件亦有誠意,最重要係答應捧佢做埋歌手; N年前煎 Pang簽過環球但出唔成碟,呢件事佢一直耿耿於懷,希望可以喺樂壇做出成績,話要威番俾放棄佢嘅人睇喎!」知情者說。

陳展鵬 94年參加大台藝訓班入行,同期同學有劉愷威、吳家樂等,五年拍過 32部劇,大多做二打六。圖為《真情》演出。

96年初登銀幕,拍過十幾套電影,包括三級片《強姦陷阱》及《衝鋒隊怒火街頭》飾演陳小春細佬。

98年被著名音樂人蘇德華引薦簽寶麗金,出過四首歌,可惜因公司被環球收購,陳展鵬遭放棄。其間撈過半年地盤,因腳傷辭職。

02年入亞視,拍過不少劇及旅遊特輯,更曾在鏡頭前露點及露股。

08年被珍姐徵召回巢由男配做起,圖為《烈火雄心 3》演出。

11年監製王心慰獨具慧眼,讓陳展鵬擔正《真相》。

去年《城寨英雄》的「拳佬」,令陳展鵬終被認同成當家小生。

撰文、攝影、攝錄:娛樂組


鍾意就快D Share啦!