掃呢頁CODE去手機

2017年1月12日 星期四

吳君如放樓冇肉食 [壹週刊 - 1401] __,君如,吳君如,M1,

陳可辛簽咭埋單,吳君如繼續耷低頭篤手機。同你吟一吟吳君如放樓冇肉食打工仔要做好份工,女人婚後就是守住頭家,至於連女都生埋,但又唔願結婚嘅吳君如,要俾足心機培育10歲大囡囡陳是知,仲要慎防北方佳麗入侵,加倍吃力。呢一日,人喺香港嘅陳可辛做老細,帶埋老豆三代同堂去Conrad飲下午茶,同行仲有一名女子加兩個小朋友。明明係家庭樂,但《壹》仔見君如冇厘神氣,唧都唔笑,大部分時間都係顧住睇電話。點解呀?啱啱 ...


陳可辛簽咭埋單,吳君如繼續耷低頭篤手機。

同你吟一吟

吳君如放樓冇肉食

打工仔要做好份工,女人婚後就是守住頭家,至於連女都生埋,但又唔願結婚嘅吳君如,要俾足心機培育 10歲大囡囡陳是知,仲要慎防北方佳麗入侵,加倍吃力。

呢一日,人喺香港嘅陳可辛做老細,帶埋老豆三代同堂去 Conrad飲下午茶,同行仲有一名女子加兩個小朋友。

明明係家庭樂,但《壹》仔見君如冇厘神氣,唧都唔笑,大部分時間都係顧住睇電話。點解呀?啱啱先放咗個持貨六年嘅貝沙灣單位,賬面賺咗百幾萬,計落雖然冇乜肉食,但揸住大把 cash,都寃口寃面咁,莫講話你 honey,八珍睇見都唔開胃。

嘩,連 10歲陳是知都同爹哋媽咪一樣,揸住電話係咁講,一家三口,真係忙成咁!

「老爺」好有風度,推住門等吳君如。

撰文︰八珍


鍾意就快D Share啦!