掃呢頁CODE去手機

2017年1月26日 星期四

大劉坐戰車去養和 [壹週刊 - 1403 - 財經] __,大劉,劉鑾雄,M1,

穿著睡衣的大劉在甘比陪同下,近日不時出入養和醫院。中環人語大劉坐戰車去養和大劉近排出入養和醫院覆診,雖然離開佢渣甸山大宅路程不遠,不過去醫院都要保持氣勢,坐住部車牌11號Maybach62S型號超級富豪坐駕;大劉唔單只愛女人,仲好愛車同識車。Maybach副偈出名,喺德國二戰時嘅坦克車引擎,都係出自Maybach,在○四年被平治收購後推出Maybach57和Maybach62,自然成為大劉囊中物, ...


穿著睡衣的大劉在甘比陪同下,近日不時出入養和醫院。

中環人語

大劉坐戰車去養和

大劉近排出入養和醫院覆診,雖然離開佢渣甸山大宅路程不遠,不過去醫院都要保持氣勢,坐住部車牌 11號 Maybach 62S型號超級富豪坐駕;大劉唔單只愛女人,仲好愛車同識車。

Maybach副偈出名,喺德國二戰時嘅坦克車引擎,都係出自 Maybach,在○四年被平治收購後推出 Maybach 57和 Maybach 62,自然成為大劉囊中物,仲帶領潮流,富豪堆中搏上位嘅也緊貼大劉買 Maybach,咁 Maybach嘅 sales又點會唔好招呼大劉呢? Maybach 62車長六米二,內籠寬敞無比,但六、七百萬一部車,外形又太似平治因而影響銷路,勞斯萊斯後來出部 Phantom撼低 Maybach, Maybach終於在二○一二年停產,但大劉對 Maybach情有獨鍾,停產前仍以八百多萬購入 Maybach 62S,可謂絕代之作,呢部 Maybach 62S係最後期的高性能版,馬力更大,加速更快,可見大劉仲有團火!

Maybach內籠寬敞,大劉手頭最少有兩部 Maybach 62、一部 Maybach 62S。大劉年輕時在加拿大溫莎大學讀書,靠近美國底特律車城,識車又愛玩車,早年不時叫伙記揸旗下靚車到吐露港兜風,爽爽副偈。

車長六米二的 Maybach,駛上又彎又斜的養和醫院門口,考驗大劉司機技術。

花旗總部被除名

鬍鬚曾宣布參選特首,揀選「冠君大廈」舉行記者會,呢幢商廈名聽上去好陌生喎!其實嗰度係花園道三號,以前叫 Citibank Tower(花旗銀行大廈),呢個世界好現實嘅,銀行業呢幾年都好艱苦,花旗銀行香港總部租嘅樓層縮減了,租唔夠數連個「命名權」都冇埋,最冇癮嘅梗係花旗嘅員工,以前大大聲同人講喺 Citibank Tower返工,家陣要改口喺花園道三號囉!

花旗銀行租用花園道三號物業多年,金融界人士昔日以 Citibank Tower為地標,但現時改名為冠君大廈,業主為羅嘉瑞旗下的冠軍產業信託( 2778)。

昔日的「 Citibank Tower」。

中環寸嘴:「我都唔知個貴字點寫!」

年近歲晚,約個老友交收年貨,中環啲地方踎到熟晒,帶個老友去娛樂行間 Mercedes me食個 late lunch見識吓,老友話:「嘩,間嘢好貴喎!」唓,我都唔知個「貴」字點寫, Don't be silly!嫌貴唔去,呢世都去唔到乎?我淨係要知值唔值,你唔去睇過、食過,唔交吓學費,點知係咪貴得有道理吖?以我觀察,呢間餐廳多洋人或半唐番嘅非金融界食客幫襯,由食品到裝修都係新一代嘅品味,想進步就要靠嘗試。

睇林鄭出嚟選特首,又話老公同兩個仔最初勸退佢,後來又支持佢,婆婆媽媽咁,超,仲停留喺粵語殘片時代,國際化欠奉,而家香港搞《家、春、秋》呀?同 Donald Trump對壘就蝕晒章,可能鬍鬚曾以四兩撥千斤仲有得周旋吓,慢吓手為國爭光。林鄭都係搵佢嘅東廠西廠——馬會慈善基金同埋贖罪基金(註:陳啟宗曾炮轟關愛基金如額外繳稅,形容是商界贖罪券,並表示不會捐款,故關愛基金被謔稱為贖罪基金),透過東廠西廠,同佢派錢嚟收買人心,話就話搞福利,實情係揼商家佬心口,工商界準備任佢魚肉。個西九故宮對經濟冇乜幫助,鍾意文化藝術嘅人係使唔起錢!唔係財大氣粗嗰啲高端消費旅客,個人認為商業藝術就有出路,如品牌推廣,不過呢家嘢,以林鄭班底的土炮質地,心有餘而力不足!只不過香港冇一個男人可以同佢匹敵,此乃香港一大悲哀。

門口擺架平治房車,氣勢搭夠!

呢份多士,英文叫 Bikinis盛惠$120,實質係三文魚夾芝士。

呢兩款甜品有新一代品味,個名水蛇春咁長, Caramelized Cream Foam, Honeycomb, Vanilla ice-cream, orange(右), Dulce De Leche Ice-cream Coffee Sponge, Chocolate, Whisky cream(左)。

楊國佳

工廈大王楊耀松長子,八十年代往北美洲開山劈石,做一帶一路先頭部隊,自比為星仔變星爺前冇人懂欣賞其無厘頭文化,廿年後終於領略當中奧妙,與粉絲分享在北美洲各路人士交手經歷,絕不老點。

恒地路邊盤搭波會順風車

恒地位於上水青山公路邊嘅一個地盤,名為高爾夫•御苑 Eden Manor,為推此樓盤搞 gimmick,整咗個全世界最大高爾夫球藝術雕塑,列入健力士世界紀錄;其實又何需大費周章呢?航拍一睇,此樓盤最吸引之處,梗係可以高高在上,𥄫住啲富貴會員打高爾夫,仲可以 free ride隔籬粉嶺高爾夫球會嘅設施;嗱,話晒政府只象徵式收年租一千蚊,梗係要開放讓公眾享用吓,唔一定係會員先踩得入高爾夫球會嘅,揸香港身份證或者外國護照,都可以訪客身份,喺平日星期一至五,俾二千一百蚊就可以入球會,扮吓尊貴富豪打場波,其中兩百蚊仲可以用來享用餐飲,正所謂近水樓台先得月,行兩步路入高爾夫球會沾吓貴氣,所以話呢個盤「筍」位在此!又何須靠健力士呢?

恒地的上水地盤(右),貼近粉嶺高爾夫球會,物業的賣點可能是𥄫到班富貴會員打波,但樓盤的玻璃窗可能要防彈,地盤工人告知不時都有高爾夫球從天而降。

恒地找來藝人岑麗香推銷此樓花盤,目標買家是國內人士。


鍾意就快D Share啦!