掃呢頁CODE去手機

2017年1月4日 星期三

捱足16年!張彥博窮到燶:戶口撳唔出錢 __,張彥博,

慘到冇人有!以「童顏靚聲」見稱的無綫藝人張彥博(阿博),演出無綫劇《一屋老友記》「細寶」一角成功彈起,人氣上升的他原來背後歷盡財困辛酸,出道捱足十六年仍然窮到燶!他直言其銀行戶口曾經長期一百蚊都冇,出門開工搭車都冇錢,搞到要問家人借錢搭車!阿博說:「戶口成日撳唔出錢,冇工開就匿起屋企。」阿博坦言窮到燶的日子令他自我厭惡到曾有輕生念頭,更一度懷疑自己患上抑鬱症:「咁大個人仲問屋企人攞錢係種屈辱,我當 ...


慘到冇人有!

以「童顏靚聲」見稱的無綫藝人張彥博(阿博),演出無綫劇《一屋老友記》「細寶」一角成功彈起,人氣上升的他原來背後歷盡財困辛酸,出道捱足十六年仍然窮到燶!他直言其銀行戶口曾經長期一百蚊都冇,出門開工搭車都冇錢,搞到要問家人借錢搭車!阿博說:「戶口成日撳唔出錢,冇工開就匿起屋企。」阿博坦言窮到燶的日子令他自我厭惡到曾有輕生念頭,更一度懷疑自己患上抑鬱症:「咁大個人仲問屋企人攞錢係種屈辱,我當時好憎自己,曾經想輕生,亦懷疑有抑鬱,好彩有信仰一路支撐住我先無事!」他大爆擔任過各種基層工作,例如派傳單、茶餐廳侍應、救生員、電腦維修員等等,他說:「我咩工都做過,特別做咗九年室內池救生員,仲兼職派傳單,不過我當全職咁日日派!(財政拮据持續幾耐?)從來都拮据,我依家都拮据緊,只係娛樂觀眾係我夢想。」

膽粗粗考藝訓班

樂隊出身的阿博直言全靠樂觀性格面對抨撃聲音:「我廿幾歲想做歌手,組成過樂隊後自己再參加全國歌唱比賽。之後自己敲門參加無綫藝訓班面試入嚟。(過程中想過放棄?)自得其樂。(被人抨擊?)一定有,屋企會叫我『醒』唔止家人,身邊同學有晒事業,我仲好似發緊夢。但家人最後都有支持我,仲有信仰。」

同拍拖四年女友分手

目前單身的阿博透露早前與交往四年的圈外女友分手,只因自覺無法給予對方未來而分開,認真慘慘豬!阿博稱有車有樓才敢娶老婆:「一個男人畀唔到將來人哋,女仔屋企都會驚。我得幾千蚊個月,有錢就投資晒樂器,另一半好難捱。所以我想有樓有車先接個老婆返嚟。如果咩都唔使你付出,由我做晒咁咪好囉!我寧願所有嘢都畀晒你,咁就唔使唔開心。」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!