掃呢頁CODE去手機

2017年1月31日 星期二

分手18年後同台合唱基嫂𥄫實 千嬅攬中基尷尬甩嘴:冇試過咁驚 __,中基,楊千嬅,千嬅,鄭中基,

分手18年後同台合唱基嫂𥄫實 千嬅攬中基尷尬甩嘴:冇試過咁驚鄭中基和舊情人楊千嬅分手十八年,兩人各自男婚女嫁組幸福家庭,前晚他開騷邀舊愛任嘉賓,基嫂余思敏在台下𥄫實,千嬅老公丁子高卻沒捧場。平日口若懸河、表現風趣的鄭中基,對着舊愛卻尷尬到口窒窒,千嬅與鄭中基合唱《製造浪漫》時亦兩度甩嘴,事後高呼:「做咗二十年都冇試過咁驚!」合唱後,二人握手兼世紀擁抱。【世紀抱抱】■ ...


分手18年後同台合唱基嫂𥄫實 千嬅攬中基尷尬甩嘴:冇試過咁驚

鄭中基和舊情人楊千嬅分手十八年,兩人各自男婚女嫁組幸福家庭,前晚他開騷邀舊愛任嘉賓,基嫂余思敏在台下𥄫實,千嬅老公丁子高卻沒捧場。平日口若懸河、表現風趣的鄭中基,對着舊愛卻尷尬到口窒窒,千嬅與鄭中基合唱《製造浪漫》時亦兩度甩嘴,事後高呼:「做咗二十年都冇試過咁驚!」合唱後,二人握手兼世紀擁抱。



【世紀抱抱】

■曾經是無賴的鄭中基前晚請舊愛楊千嬅做嘉賓,變緊張大師的他說話口窒窒,合唱後跟千嬅握手兼擁抱。



■千嬅在台上頻頻喊驚,緊張到左右不分笑到踎地,鄭中基一臉尷尬。



■基嫂余思敏前晚帶囡囡捧場,坐第一行靚位支持老公。



■千嬅與鄭中基再見亦是朋友,在Ig貼二人的後台合照。互聯網圖片

現年44歲的鄭中基曾經是情場浪子,苦追千嬅三年並作曲示愛,於1999年疑因張栢芝介入分手,2010年被爆跟蔡卓妍秘婚又離婚,翌年與有線前主播余思敏奉女成婚,曾唱《無賴》自嘲的他,前晚假紅館舉行第三場「PLAY IT AGAIN世界巡迴」演唱會,竟然請到舊愛楊千嬅做嘉賓,兩人繼四年前在香港電影金像獎碰頭後,前晚再度合體,今次在台上合唱,基嫂余思敏和囡囡坐第一行睇騷,千嬅的媽咪和弟弟亦有捧場,而前妻蔡卓妍則去嫲嫲屋企拜年,昨日更離港去旅行。

千嬅於安哥環節壓軸登場,與鄭中基合唱《製造浪漫》時兩度甩嘴,她說:「我好驚呀!做咗二十年喺紅館都冇試過咁驚,成個耳機壞咗,裏面有一村人唱歌,𠵱家喺海拔四千幾呎,有冇人幫我急救?」鄭中基對她說:「你頭先應該叫停吖嘛。」千嬅反駁說:「個場唔係我,我唔敢嗌停,我要好專業。」鄭中基說:「你係烈女嚟㗎嘛。」千嬅取笑:「你仲敢提烈女?你噚晚賴嘢喎!」



■鄭中基前妻蔡卓妍前晚去嫲嫲屋企拜年。互聯網圖片

自嘲左右不分之後千嬅忙着戴耳機,研究應戴左耳還是右耳,鄭中基即說:「應該右。」千嬅自嘲:「死嘞,年紀大,左右都分唔到,真係淒涼。」隨即辳爆笑到踎地說:「呢個助聽器輔助我唱歌,真係撞鬼,啋啋啋,今日年初二。」未知是否對着舊愛很緊張,鄭中基說錯前晚是最後一場,千嬅愕然反問:「吓,聽晚唔係開騷咩?」他即兜:「聽晚叫加場。」

鄭中基之後向千嬅鞠躬致意:「我要多謝你,年初二都嚟。」千嬅笑問:「我想知道你做乜咁大膽搵我呢,你碌到張卡咁大點還呢?」鄭中基口窒窒回應:「我…我…我預咗會還嘅。」千嬅說:「我哋可以攤好長還款期,我幫你諗埋點還,記得上次見你喺金像獎頒獎畀你,你致謝詞講:『將自己最叻嘅嘢放低唔做去拍電影。』如果你想還畀我,不如攞番自己最叻嘅嘢,將你嘅歌當還番畀我戲唔使拍得多,最緊要中!」

原本流程安排千嬅唱完即下台,她卻問:「搵我嚟淨係唱半首咋?」觀眾掌聲如雷叫安哥,鄭中基尷尬說:「我唔夠膽要求嘛。」之後兩人再合唱《閉目入神》,千嬅又說自己很驚要飲水,唱完兩人握手擁抱,鄭中基在千嬅落台後定一定神說:「唱完成個散咗!採訪:王連連

攝影:仇志德


鍾意就快D Share啦!