掃呢頁CODE去手機

2017年1月3日 星期二

【氣溫得2度】梁小冰南京冒嚴寒晒玉背 __,梁小冰,

梁小冰好風騷啵!藝人梁小冰一向都係大忙人,成日要中港兩邊走。而佢最近就去咗南京做嘢,不過佢趁休息嘅時候,都出咗去掃街食好嘢。佢呢日喺社交網站上載咗好多張相,仲留言:「南京掃街之旅,食到用新鮮生果做的冰糖胡蘆,好好味!去農村食用柴燒大鍋煮成的老鍋雞,在酒店瞓足12小時再玩通宵2017年恭祝大家一起創造人生高峰,顔值顛峰,身體強峰,人緣極峰,美食盡峰,身材頂級峰。」嘩!有冰糖胡蘆食,又有咁大鍋嘅老鍋雞 ...


梁小冰好風騷啵!

藝人梁小冰一向都係大忙人,成日要中港兩邊走。而佢最近就去咗南京做嘢,不過佢趁休息嘅時候,都出咗去掃街食好嘢。佢呢日喺社交網站上載咗好多張相,仲留言:「南京掃街之旅,食到用新鮮生果做的冰糖胡蘆,好好味!去農村食用柴燒大鍋煮成的老鍋雞,在酒店瞓足12小時再玩通宵 2017年恭祝大家一起創造人生高峰,顔值顛峰,身體強峰,人緣極峰,美食盡峰,身材頂級峰。」嘩!有冰糖胡蘆食,又有咁大鍋嘅老鍋雞,真係好正呀!而唔少網民都留言話佢咁瘦,要食多啲先得呀!

之後小冰仲上載咗自己嘅自拍照,見佢着住晚裝,仲露埋背添,佢仲話當時南京只得2度。天氣咁凍,網民仲提佢出去記得要帶番條披肩,唔好冷親咁話!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!