網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年1月8日 星期日

勁歌金曲2016:勁歌:得獎有噓聲 陳展鵬覺得正常 __,陳展鵬,展鵬,陳展,

兩個真係好襯呀。藝人陳展鵬及胡定欣在《2016年度勁歌金曲頒獎典禮》獲得「最佳合唱歌曲獎(金獎)」,對此定欣表示很開心:「因劇集而令到有歌曲獎,所以好圓滿。(網友話你地踩界?)多謝觀眾賞面支持,其實係因為劇集反應好連帶歌曲大家都鍾意,除咗演員身分外,如果有得唱劇集歌都係好滿足。(可以拎嚟登台?)係呀,呢個係最重要。」講到展鵬又獲得其中一首「勁歌金曲獎」,他謂:「好意外,大家都知我係演員,所以多謝公 ...




其他影片:>>






兩個真係好襯呀。

藝人陳展鵬及胡定欣在《2016年度勁歌金曲頒獎典禮》獲得「最佳合唱歌曲獎(金獎)」,對此定欣表示很開心:「因劇集而令到有歌曲獎,所以好圓滿。(網友話你地踩界?)多謝觀眾賞面支持,其實係因為劇集反應好連帶歌曲大家都鍾意,除咗演員身分外,如果有得唱劇集歌都係好滿足。(可以拎嚟登台?)係呀,呢個係最重要。」

講到展鵬又獲得其中一首「勁歌金曲獎」,他謂:「好意外,大家都知我係演員,所以多謝公司畀機會我,其實我呢個獎我啱啱出道時都好想攞,但嗰個年代全部係四大天王,所以只可以睇,但估唔到今年老天爺畀幸運我拎埋呢個獎,好圓滿。(但頭先唱呢首歌時好似咪嘴?)差唔多。(咩意思?)係咪嘴,因為呢排拍劇好忙,首歌又要背好多歌詞,突如其來知道拎呢首歌,所以要咪嘴,但合唱歌因為登台有唱,所以希望大家原諒。(但呢個係音樂頒獎禮TVB都贊成你咪嘴?)因為全部歌手麻,咁我係演員,我諗觀眾會明。」

講到他奪獎時疑似有少少噓聲,他和定欣則謂聽唔到,他續謂:「其實噓都係啱,因為自己都好意外,可以嚟到音樂頒獎禮,多謝公司畀機會我,每個角度都ok,曹操都有知心人,劉備都會有敵人,所以係接受。」問到可會驚咗唱歌?定欣就幫口謂:「唔關事!」展鵬則謂:「有啲炒作係啱,但為咗小問題而係炒作就冇關重要,因為我強調咗好多次,因為我唔係歌手,所以呢件事好尷尬,我身為演員觀眾都會明白,唔需要解釋太多,但都多謝公司,因為我可以唱插曲同主題曲,又多咗登台機會,所以係雙贏。」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!