掃呢頁CODE去手機

2017年1月12日 星期四

拍戲做番自己 朱茵20歲演到60歲 __,朱茵,

好耐冇見朱茵喇!藝人朱茵與老公黃貫中出席天馬影視周年晚會。久未露面的朱茵透露去年中開始拍戲,並拍了三部,她說:「一部係西藏拍嘅古裝,做一個西藏姑娘,第二部係愛情片,同內地小鮮肉合作,第三部係香港嘅驚悚片!」她表示驚悚片從20歲演到60歲,是她從演以來演過最長的年紀距離,更要化上特技化妝。老公幫手湊女朱茵謂平日是媽媽與太太的角色,演戲令她「做番朱茵」,已有五年沒有拍過戲的她,指囡囡已上幼稚園,不需要 ...




其他影片:>>






好耐冇見朱茵喇!

藝人朱茵與老公黃貫中出席天馬影視周年晚會。久未露面的朱茵透露去年中開始拍戲,並拍了三部,她說:「一部係西藏拍嘅古裝,做一個西藏姑娘,第二部係愛情片,同內地小鮮肉合作,第三部係香港嘅驚悚片!」她表示驚悚片從20歲演到60歲,是她從演以來演過最長的年紀距離,更要化上特技化妝。

老公幫手湊女

朱茵謂平日是媽媽與太太的角色,演戲令她「做番朱茵」,已有五年沒有拍過戲的她,指囡囡已上幼稚園,不需要貼身照顧,拍戲令她尋回自我價值,而拍戲亦與老公商量好,她拍戲時老公就照顧囡囡。

至於今年可會再拍?朱茵說:「睇劇本,都係以囡囡行先,我試過收工就要陪佢出去。(再生?)短時間唔會,長時間我都生唔出啦,隨緣」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!