掃呢頁CODE去手機

2017年1月10日 星期二

畀老竇催婚 爆乳林芊妤恨31歲生B __,林芊妤,芊妤,

林芊妤以透視婚紗出席活動,性感爆燈!藝人林芊妤(Coffee)現身佐敦為婚紗活動擔任嘉賓,穿上性感透視婚紗,四吋事業線若隱若現,性感逼人。原來Coffee曾經穿過不下三十次婚紗出騷,問何時穿屬於自己的婚紗?她笑說:「或者我到時着裙掛呢!」講到雞年屬婚嫁好年,Coffee即時「掐指一算」笑說:「我唔係今年喎!(幾時?)我有諗過30歲結。(鍾意小朋友?)都鍾意,想生兩個,想31歲生仔、有仔就趁嫩生,會 ...


林芊妤以透視婚紗出席活動,性感爆燈!

藝人林芊妤(Coffee)現身佐敦為婚紗活動擔任嘉賓,穿上性感透視婚紗,四吋事業線若隱若現,性感逼人。原來Coffee曾經穿過不下三十次婚紗出騷,問何時穿屬於自己的婚紗?她笑說:「或者我到時着裙掛呢!」講到雞年屬婚嫁好年,Coffee即時「掐指一算」笑說:「我唔係今年喎!(幾時?)我有諗過30歲結。(鍾意小朋友?)都鍾意,想生兩個,想31歲生仔、有仔就趁嫩生,會日日做瑜伽。」

2017有個好開始

現年27歲的Coffee與圈外男友Weng拍拖一年,視對方為結婚對象,二人亦早已見過家長,不擔心男友等到頸都長。Coffee透露父親早前將二人拍拖的新聞相片轉發給她,催促「打鐵趁熱」,她說:「我哋屋企係福建人,女仔通常23、24就嫁人,我喺佢眼中已經係中女、剩女,以為我揀揀吓,已經畀佢放棄咗!」

Coffee又表示2017剛開始已經很忙,與劉以達合作的奇妙電視節目即會播出,題材是講男講女,稍後又會為ViuTV拍新節目,但劇組有要求保密,只能有限度透露會與兩位性感女士合作主持。

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!