掃呢頁CODE去手機

2017年1月27日 星期五

34C周佩婷肉搏肌男伍富橋 __,周佩婷,伍富橋,

周佩婷與伍富橋拍外景,大騷Body。
34C周佩婷肉搏肌男伍富橋無綫娛樂台主播周佩婷(Angel)和伍富橋早前到澳洲為節目《3日2夜》拍陽光與海灘外景,其中Angel大晒34C胸器,而伍富橋亦不甘示弱,作為男主播他亦不輸蝕,亦騷出一排朱古力腹肌,二人各有睇頭。周佩婷與伍富橋拍外景,大騷Body。之前在美國讀書的Angel,自稱是一名有肉地的肥妹仔,只因入行後出鏡要瘦才開始減肥,上圍由DCup跌落CCup:「入無綫後見個個都好瘦,而富橋 ...


34C周佩婷肉搏肌男伍富橋

無綫娛樂台主播周佩婷(Angel)和伍富橋早前到澳洲為節目《3日2夜》拍陽光與海灘外景,其中Angel大晒34C胸器,而伍富橋亦不甘示弱,作為男主播他亦不輸蝕,亦騷出一排朱古力腹肌,二人各有睇頭。

之前在美國讀書的Angel,自稱是一名有肉地的肥妹仔,只因入行後出鏡要瘦才開始減肥,上圍由D Cup跌落C Cup:「入無綫後見個個都好瘦,而富橋亦有做Gym操肌,我為咗配合上鏡,所以開始減肥,富橋成個Trip都提我唔好食咁多嘢,佢真係好照顧我,有佢推動真係Keep住瘦。(介意跌Cup?)我唔係好介意人哋點睇肥瘦,只要舒服、健康就得,以前有肉地,不過我好滿意依家個身形。」

  • 放大圖片

鍾意就快D Share啦!