網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年1月10日 星期二

37歲祖藍孖老婆慶生 「第三者」夾中間! __,祖藍,慶生,王祖藍,

勁似全家福。近年轉戰內地密密賺人仔嘅藝人王祖藍昨日37歲生日,一向係愛妻號嘅佢,本來打算同老婆李亞男過二人世界,點知就畀「第三者」搞破壞!祖藍喺微博表示:「謝謝大家的生日祝福工作了一整天,計畫(劃)晚上的生日和老婆過二人世界的,結果又被侄(姪)女破壞啦馬上就春節了,今年的生日願望就是希望每個人的年終獎都想多少有多少P.S:照片中的我根本看不出是37歲,對吧!」其實祖藍打咁大段嘢,重點無非都係想讚自 ...


勁似全家福。

近年轉戰內地密密賺人仔嘅藝人王祖藍昨日37歲生日,一向係愛妻號嘅佢,本來打算同老婆李亞男過二人世界,點知就畀「第三者」搞破壞!祖藍喺微博表示:「謝謝大家的生日祝福 工作了一整天,計畫(劃)晚上的生日和老婆過二人世界的,結果又被侄(姪)女破壞啦 馬上就春節了,今年的生日願望就是希望每個人的年終獎都想多少有多少 P.S:照片中的我根本看不出是37歲,對吧!」

其實祖藍打咁大段嘢,重點無非都係想讚自己童顏啫!李亞男見到亦都畀足面老公,即轉發老公個Post,仲留言大讚:「像17 生日快樂!」

兩公婆一唱、一和晒恩愛固然閃盲網友隻眼,不過亦有人將重點放咗喺夾於「藍男」嘅「第三者」身上,就係祖男嘅姪女喇!祖男姪女眼大大,皮膚白淨,認真省鏡!唔知「藍男」見到佢咁可愛,有冇衝動想生番個小朋友呢?

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!