掃呢頁CODE去手機

2017年1月10日 星期二

3胎都係仔!鄧上文誕8磅B仔:想追個女 __,鄧上文,

鄧上文生咗啦,佢呢次第三胎都係生仔。藝人鄧英敏女兒鄧上文(Shermon)於今晨順產誕下第三名兒子,母子平安,Shermon選擇在公立醫院生B,認真貼地!其父鄧英敏回覆東網謂:「女兒(Shermon)很精神,孫仔取名樂峰,英文名係ZionCallumJoy,重3.7kg(約8.14磅)!」Shermon於2012下嫁澳洲籍老公Andrew,先後生了兩個兒子,原本她想追女的Shermon,今次卻生了 ...


鄧上文生咗啦,佢呢次第三胎都係生仔。

藝人鄧英敏女兒鄧上文(Shermon)於今晨順產誕下第三名兒子,母子平安,Shermon選擇在公立醫院生B,認真貼地!其父鄧英敏回覆東網謂:「女兒(Shermon)很精神,孫仔取名樂峰,英文名係Zion Callum Joy,重3.7kg (約8.14磅)!」Shermon於2012下嫁澳洲籍老公Andrew,先後生了兩個兒子,原本她想追女的Shermon,今次卻生了兒子,但她亦很感恩。

鄧上文係2005年香港小姐最上鏡小姐,雖然三甲不入,但2010年3月下嫁靚仔外籍老公,當時鄧上文仲透露對方係佢初戀男友。

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!