掃呢頁CODE去手機

2017年1月10日 星期二

【幸福女人】王浩信靚仔又識影相 幫老婆影靚靚3點式 __,王浩信,袁詠儀,靚靚,

一個女仔,身邊有一個識影相嘅男朋友,絕對係一種幸福,因為留住自己最靚一刻,好緊要㗎嘛!如果唔係刻意去認識啲攝影師,真係要幾幸運先可以做到,而以下呢幾位女士,就做到喇!陳自瑤老公王浩信,最近就人氣急升,雖然攞唔到視帝,不過就好多網民都覺得佢應該嘅,都叫做「民間視帝」。王浩信除咗好戲,仲係好老公,一年前佢同老婆去旅行,王浩信就幫老婆影咗輯靚相,已為人母嘅陳自瑤係以三點式上陣㗎!何佩瑜(Jeana)自從 ...




其他影片:>>






一個女仔,身邊有一個識影相嘅男朋友,絕對係一種幸福,因為留住自己最靚一刻,好緊要㗎嘛!如果唔係刻意去認識啲攝影師,真係要幾幸運先可以做到,而以下呢幾位女士,就做到喇!陳自瑤老公王浩信,最近就人氣急升,雖然攞唔到視帝,不過就好多網民都覺得佢應該嘅,都叫做「民間視帝」。王浩信除咗好戲,仲係好老公,一年前佢同老婆去旅行,王浩信就幫老婆影咗輯靚相,已為人母嘅陳自瑤係以三點式上陣㗎!何佩瑜(Jeana)自從同翁子光公開戀情之後,成日都晒恩愛,之前佢哋兩個去咗馬爾代夫,翁子光就化身「私家」攝影師,幫Jeana影咗輯寫真,有水着,又有背心短褲造型,睇到心心眼。林峯堂妹林夏薇,同拍拖兩年嘅45歲才俊莫贊生(Jason)結婚後,早前兩公婆出海玩,莫贊生仲幫林夏薇影咗輯泳裝相,fit嘅程度拍得住未結婚嗰時。喺節目做司儀好叻嘅陸浩明(6號),女朋友就係專業模特兒Ayan,之前《蘋果》影到佢同埋個朋友一齊去街,6號仲攝影大師上身,教埋女朋友擺甫士,識影相又識教,仲係難得。

陳自瑤嬉水照,由老公操刀。(微博圖片) 陳自瑤(微博圖片)
陳自瑤(微博圖片) Jeana輯相咁健康,就知係男友翁子光影。(資料圖片) Jeana(資料圖片)
Jeana(資料圖片) 林夏薇三點式遊船河,梗係要搵老公幫手影相。(微博圖片) 林夏薇(微博圖片)
陸浩明就教晒女友擺pose。(資料圖片) 陸浩明(資料圖片)

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!