掃呢頁CODE去手機

2017年1月7日 星期六

【好友想送禮】40歲林心如誕女講明唔收金 __,林心如,

心意最重要!40歲嘅台灣女星林心如昨晚喺微博晒出BB腳印相,其工作室微博亦留言:「世界美好,歡迎光臨,我們的小公舉~」,宣布為老公霍建華誕下一女,認真恭喜晒!據知有好多圈中老友都想送禮物畀心如,不過貼心嘅心如就唔想好友嘥錢,曾表明唔會收金,果然係講心唔講金呀!人緣好好嘅心如宣布誕女,一班圈中好友自然都戥佢好開心,仲紛紛喺微博留言送上祝福:屢被傳大肚嘅舒淇表示:「辛苦偉大媽咪這麼幾個月的小心飲食終於 ...


心意最重要!

40歲嘅台灣女星林心如昨晚喺微博晒出BB腳印相,其工作室微博亦留言:「世界美好,歡迎光臨,我們的小公舉~」,宣布為老公霍建華誕下一女,認真恭喜晒!據知有好多圈中老友都想送禮物畀心如,不過貼心嘅心如就唔想好友嘥錢,曾表明唔會收金,果然係講心唔講金呀!

人緣好好嘅心如宣布誕女,一班圈中好友自然都戥佢好開心,仲紛紛喺微博留言送上祝福:

屢被傳大肚嘅舒淇表示:「辛苦偉大媽咪 這麼幾個月的小心飲食 終於迎接了一位心愛的可人的小美人兒」

誕下兒子「小星星」嘅陳妍希表示:「小星星表示想和小公舉一起玩耍」

育有一女嘅趙薇表示:「美麗的到來,美麗的未來!」

黃曉明表示:「歡迎小公主 小玩伴預定」

蘇有朋表示:「歡迎小公主 一家三口過好年!」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!