掃呢頁CODE去手機

2017年1月27日 星期五

女神男神:童顏巨乳波鞋妹 打碟打到400萬粉絲! __,女神,

黃素熙乜水嚟?但英文名DJSoda在全球「唱片騎師」界相信無人不識,呢位南韓童顏巨乳在臉書有近4百萬粉絲,嘩!真係唔係講笑!而佢另一個身份,就係佐敦(MJ)波鞋發燒友,幾乎所有AirJordan的波鞋都收集齊全,佢出席任何場合都要著住MJ鞋先舒服,真正的「波神」米高佐敦死忠粉絲!Soda一直被喻為南韓最美DJ,其實佢23才開始接觸DJ文化,她極有天份,很快有著精湛的控音技巧讓觀眾high翻全場,同 ...




其他影片:>>






黃素熙乜水嚟?但英文名DJ Soda在全球「唱片騎師」界相信無人不識,呢位南韓童顏巨乳在臉書有近4百萬粉絲,嘩!真係唔係講笑!而佢另一個身份,就係佐敦(MJ)波鞋發燒友,幾乎所有Air Jordan的波鞋都收集齊全,佢出席任何場合都要著住MJ鞋先舒服,真正的「波神」米高佐敦死忠粉絲!

Soda一直被喻為南韓最美DJ,其實佢23才開始接觸DJ文化,她極有天份,很快有著精湛的控音技巧讓觀眾high翻全場,同時讓她迅速名的重點,肯定係火辣身材加靚樣,令她接到唔少工作及廣告,今次要同大家揭露熙熙另一面,就係她的運動文化!

熙熙私下係運動迷,打籃球,跳舞,瑜伽,跑步及踩單車乜都玩,同時好鍾意睇波,南韓職業籃球、足球、棒球有空就到現場睇餐飽,還被南韓職棒球隊邀請過當開球嘉賓,然而重點係,呢位波鞋發燒友,只愛著Air Jordan,乜場合都係,NIKE也因為佢咁捧場,經常送她限量MJ波鞋,兩年前佢還被邀請來過香港,主持新鞋發布會,我哋東網ONCC仲同佢做過訪問呢!

東網體育同你追實體壇每個精彩時刻! 

http://bit.ly/2ecTF2A 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!