網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年1月25日 星期三

【孕味濃】 馮德倫拖到實 40歲舒淇趕做雞媽媽 __,馮德倫,舒淇,

【孕味濃】馮德倫拖到實40歲舒淇趕做雞媽媽大家還記得在金馬獎入面,舒淇被陶晶瑩大爆有了身孕,有勁多網民即時係網上恭喜舒淇。不過,大家不要當是吹水新聞,事關舒淇同馮德倫已經造人成功。看看舒淇著住平底鞋,鬆身衫,在行路的時候,更是八字腳,孕味濃郁。無他,因為舒淇趕得切生返個雞BB!難怪馮德倫要拖實老婆慢慢行。上年九月,舒淇同馮德倫喺布拉格註冊結婚,呢段愛情長跑進入另一個階段。已經認定馮德倫係自己終身伴 ...






  • 其他影片:>>






  • 【孕味濃】 馮德倫拖到實 40歲舒淇趕做雞媽媽
  • 大家還記得在金馬獎入面,舒淇被陶晶瑩大爆有了身孕,有勁多網民即時係網上恭喜舒淇。不過,大家不要當是吹水新聞,事關舒淇同馮德倫已經造人成功。

    看看舒淇著住平底鞋,鬆身衫,在行路的時候,更是八字腳,孕味濃郁。無他,因為舒淇趕得切生返個雞BB!難怪馮德倫要拖實老婆慢慢行。上年九月,舒淇同馮德倫喺布拉格註冊結婚,呢段愛情長跑進入另一個階段。已經認定馮德倫係自己終身伴侶嘅舒淇,連食塊西瓜見到嘅果核,都可以聯想到多籽多孫,就知道舒淇幾恨生小朋友。

    其實當初結婚無耐,已經有傳舒淇成功陀B,不過都係詐糊收場。之後舒淇刻意減產,專心造人工程。舒淇拍霆鋒個飲食節目嘅時候,霆鋒都忍唔住爆咗一句:「你忍一忍,乖,(你)在調理身體」為咗可以陀B,舒淇連食了廿年的紅萬都即刻戒埋,仲不斷去睇中醫調理身體,連食嘢都非常小心,見佢去超級市場都係主力掃有益嘅食物。

    話晒舒淇已經40歲屬於高齡產婦,當然萬事要小心。就算新年有賀歲片推出,舒淇都已經拒絕電影公司安排嘅密集式宣傳,最多只係出席北京嘅首映禮。而首映禮當日,佢都係以鬆身衫,同埋大褸包到冚咁見人,同平時嘅性感作風路線完全唔同。細心啲留意下,舒淇嘅下半身明顯發脹唔少,就連平時出席活動都好,舒淇都刻意用手遮肚。

    就算依家一頭白髮都好,因為有咗BB嘅關係,想染髮都唔得,唯有由得啲白頭髮係咁標出嚟囉。


    鍾意就快D Share啦!