網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年1月4日 星期三

服務無綫42年最大壓力志雲涉貪 曾醒明:好多嘢係硬食 __,志雲,曾醒明,無綫,陳志雲,

服務無綫42年最大壓力志雲涉貪 曾醒明:好多嘢係硬食經歷楊思琦未婚產女、港姐普選死機及馬賽艷照等風波,無綫前企業傳訊部宣傳科副總監曾醒明,過去四十二年為無綫大小事務拆彈,最終「被退休」收場。回復自由人身份的曾醒明昨日接受本報專訪,直指處理陳志雲涉貪事件承受精神壓力最大,儘管工作一腳踢,曾醒明也從不介懷:「好多嘢我哋都係硬食㗎。」他更大讚黎明處理危機是絕佳公關教材。■為無綫拆足42年彈的曾醒明去年被 ...


服務無綫42年最大壓力志雲涉貪 曾醒明:好多嘢係硬食

經歷楊思琦未婚產女、港姐普選死機及馬賽艷照等風波,無綫前企業傳訊部宣傳科副總監曾醒明,過去四十二年為無綫大小事務拆彈,最終「被退休」收場。回復自由人身份的曾醒明昨日接受本報專訪,直指處理陳志雲涉貪事件承受精神壓力最大,儘管工作一腳踢,曾醒明也從不介懷:「好多嘢我哋都係硬食㗎。」他更大讚黎明處理危機是絕佳公關教材。



■為無綫拆足42年彈的曾醒明去年被退休,他昨坦言曾一度感失落和受打擊。攝影:葉君海



【志雲被起訴】■直屬上司陳志雲2010年涉貪事件,曾醒明指是公關生涯中最大精神壓力一次。資料圖片



【接思琦返港】■楊思琦(左)早年未婚產女返港後,曾醒明與樂易玲到機場接機,並安排她跟傳媒見面。資料圖片

現年64歲的無綫前企業傳訊部宣傳科副總監曾醒明,在無綫由初級公關助理做起,42年來為無綫、藝人化解過無數危機,是傳媒公認的真正第一公關。可惜,為無綫仆心仆命多年,滿以為可以做到今年無綫50周年台慶,結果曾醒明去年「被退休」,並由去年6月轉職為顧問至上月底正式離職。



■91年黎明與郭富城為港姐到瑞士拍外景,曾醒明全程照顧傳媒。

被標籤冇得升回復自由身的曾醒明昨日接受本報專訪時,問到被退休會否感到失落和很大打擊,他說:「初初接到消息,係有咁樣嘅感覺,但諗落我又唔係咁大失落感。你話我仆心仆命,我係同意,我同呢間公司一齊成長,最輝煌嘅時候,我哋分享過,今日就算話『人哋都唔要你』對我嚟講,我真係有賺。」有指他是志雲黨所以沒機會升職及被退休,曾醒明說:「我係無綫黨,對任何一個同事我都係坦誠,做好本份,唔係屬於邊一派邊一黨。最緊要工作開心,title對我嚟講唔係咁緊要。」

多年來的公關事件,曾醒明最深刻印象是2010年上司陳志雲的涉貪風波,他說:「每晚返到屋企仲有好多傳媒電話打嚟,個個都想我親自覆佢哋,講到口都攰埋,精神壓力好大,同埋你要有個平衡,第一,我要執行公司安排,公司好清楚話要同廉署合作,另一方面陳志雲係我直屬上司,你喺夾縫之中要確保公司立場,亦唔想傷害到自己同事,同埋傳媒不斷要你提供消息,我底線係首先一定喺公司立場為依歸,你一定要拿揑得好好,加上封城事件,對我好大衝擊。」曾醒明表示幸得傳媒支持鼓勵,令他尤為感激,而他紓緩壓力的方法是做義工參與「送炭到泰北」等慈善工作。

黎明公關教材不少人認為曾醒明是TVBuddy及拆彈專家,曾醒明卻自嘲其實是跑腿,他說:「人哋唔處理嘅問題都掟晒嚟:『有啲乜嘢搵外事部』所以我覺得我哋係打雜,我覺得冇問題,只要為咗公司形象,點去做我都唔介懷,好多嘢我哋都係硬食㗎。」說到做公關心得,曾醒明認為要面面俱圓,他說:「無論做人做事,你係真誠待人,你自然贏得人哋真心,千祈唔好嫌做得多,要多走兩步。」就正如去年黎明(Leon)處理演唱會公關手法,曾醒明最為欣賞,他說:「我覺得Leon嗰單嘢處理得好好,亦都係好好教材,任何公關災難,第一盡速處理,第二唔好迴避,第三係要積極面對,一迴避,無形中件事就會發酵,一發酵就可能會去到一個不可收拾嘅地步。」

採訪:戴彩煥


鍾意就快D Share啦!