掃呢頁CODE去手機

2017年1月25日 星期三

舒淇廿萬月租淺水灣安胎 麥玲玲 : 5個幾月搬就冇咁驚 __,麥玲玲,舒淇,

舒淇廿萬月租淺水灣安胎麥玲玲:5個幾月搬就冇咁驚舒淇同馮德倫住緊啲南灣單位,撞正成幢樓都要維修,住喺入面嘅人,起碼有一段時間都置身地盤。陀咗B嘅舒淇唯有急急腳搬走,每月花廿萬租住淺水灣花園大廈一個二千呎向海單位。我哋就問過玲玲師傅,原來裝修或者移動大型傢俬,都會影響個胎。玲玲師傳話︰「因為有動土煞,容易影響到胎氣,所以搬出係好啲。如果外牆有維修,我們建議會先搬出去,避開個動土煞。其實撇除風水原理, ...






  • 其他影片:>>






  • 舒淇廿萬月租淺水灣安胎 麥玲玲 : 5個幾月搬就冇咁驚
  • 舒淇同馮德倫住緊啲南灣單位,撞正成幢樓都要維修,住喺入面嘅人,起碼有一段時間都置身地盤。陀咗B嘅舒淇唯有急急腳搬走,每月花廿萬租住淺水灣花園大廈一個二千呎向海單位。我哋就問過玲玲師傅,原來裝修或者移動大型傢俬,都會影響個胎。

    玲玲師傳話︰「因為有動土煞,容易影響到胎氣,所以搬出係好啲。如果外牆有維修,我們建議會先搬出去,避開個動土煞。其實撇除風水原理,因為裝修有動土,有煞氣,有噪音,都會對大肚婆有影響。如果有咗5個幾月,搬出去就冇咁驚啦! 寧願佢離開原有地方,去一個地方穩定生,咁就安全啲囉。」

    鍾意就快D Share啦!