掃呢頁CODE去手機

2017年1月31日 星期二

過年留家安胎5月生得 翠翠做慈母囝囝有求必應 __,翠翠,葉翠翠,

過年留家安胎5月生得 翠翠做慈母囝囝有求必應■葉翠翠預產期在5月,她明言休息一年再努力追女。攝影:郭賢興■葉翠翠爆老公已幫未出世的囝囝買了兩年的衫仔。資料圖片■翠翠自陀B後,上圍升級不少。資料圖片【《蘋果》專訪】現年35歲的葉翠翠,前年7月嫁拍拖僅十個月的建築師男友周曉東(Raymond),榮升人妻,翠翠講明會積極造人,上年11月宣佈有喜,陀「小雞丁」的她,將於今年5月榮升人母。嘗試餵母乳日前翠翠 ...


過年留家安胎5月生得 翠翠做慈母囝囝有求必應



■葉翠翠預產期在5月,她明言休息一年再努力追女。攝影:郭賢興



■葉翠翠爆老公已幫未出世的囝囝買了兩年的衫仔。資料圖片



■翠翠自陀B後,上圍升級不少。資料圖片

【《蘋果》專訪】現年35歲的葉翠翠,前年7月嫁拍拖僅十個月的建築師男友周曉東(Raymond),榮升人妻,翠翠講明會積極造人,上年11月宣佈有喜,陀「小雞丁」的她,將於今年5月榮升人母。

嘗試餵母乳日前翠翠挺着巨肚接受《蘋果》訪問,她說今年過年跟以往大不同,以前一定會去行年宵,但今年選擇留在家中,她說:「𠵱家好易攰又成日要去廁所,所以留喺屋企好啲。」不過,翠翠新年前已跟老公去了日本旅行,她笑說:「老公血拼能力比我仲強,去程行李15公斤,返嚟80公斤,全部都係BB嘢,阿仔啲衫可以着到兩歲。」

問翠翠會否餵母乳?她說:「會先嘗試畀BB飲母乳,但如果冇或者唔夠就飲奶粉,我都係飲奶粉大,𠵱家啲奶粉都好好。」至於,是否已準備好做人母?翠翠哈哈笑:「我同老公講,我會幫你湊大個仔,但係唔會半夜起身餵奶同換尿片、抹pat pat同逼佢做功課嗰啲都交畀佢做。」

追多個豬女當然翠翠只是說笑,她再認真表示已跟老公分配好忠奸角色:「如果囝囝第時問我乜嘢,我都會話OK,但要佢問爸爸,因為老公會係一個嚴厲嘅爸爸。」雖然囝囝未出世,但翠翠已講明會再追囡囡,笑言因為想生豬年出生的「豬頭」,故會休息一年先再開工。

採訪:鄉奈仁


鍾意就快D Share啦!