掃呢頁CODE去手機

2017年1月20日 星期五

咁似?范冰冰61歲老竇同「爾康」撞樣 __,冰冰,范冰冰,李冰冰,

61歲咁嘅樣,唔知食乜嘢保養呢?35歲內地女星范冰冰出咗名係大美人,就算喺社交平台上大晒自己嘅素顔照,都仍然畀網友大讚仙氣十足。不過原來有其父必有其女,冰冰的爸爸范濤一樣型到爆,就算已經61歲仍然保養得宜,皮膚白滑,簡直肌齡逆轉,堪稱「美魔男」呀!最爆係唔少網友發現,范爸爸同內地男星、當年拍內地劇《還珠格格》飾演「爾康」一炮而紅嘅周杰撞樣,由其係佢哋兩個嘅招牌大鼻,儼如倒模一樣,相似度起碼90%。 ...


61歲咁嘅樣,唔知食乜嘢保養呢?

35歲內地女星范冰冰出咗名係大美人,就算喺社交平台上大晒自己嘅素顔照,都仍然畀網友大讚仙氣十足。不過原來有其父必有其女,冰冰的爸爸范濤一樣型到爆,就算已經61歲仍然保養得宜,皮膚白滑,簡直肌齡逆轉,堪稱「美魔男」呀!

最爆係唔少網友發現,范爸爸同內地男星、當年拍內地劇《還珠格格》飾演「爾康」一炮而紅嘅周杰撞樣,由其係佢哋兩個嘅招牌大鼻,儼如倒模一樣,相似度起碼90%。

呢日冰冰就喺社交平台上載咗同爸爸嘅合照,原來佢同爸爸一齊錄唱,仲不知幾感動話:「小時候,在台下看着爸爸唱歌,常常想,有没有一天可以和他一起唱呢。今天,我和爸爸唱這首歌,一起為#爱里的心#發聲。」唔少網友都紛紛留言大讚冰冰爸爸十分年輕,一啲都唔似已經61歲,唔知仲以為是她哥哥咁話!

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!