網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年1月26日 星期四

【橫財千六萬】平買大埔風水新屋 63歲曾志偉行大運 __,志偉,曾志偉,



其他影片:>>






曾志偉搬咗新屋就行橫財運,跑馬仔用二千六蚊贏到千六萬,羨慕死人咩!大埔海景山莊間屋對正吐露港,屋後又有小溪,志偉一睇就好鍾意,仲要賣方肯平二百萬,即買!志偉洗咗幾百萬裝修咗一年,舊年十二月先搬入去,住第一日就贏大錢,用咗二千六蚊買條三串七,咁就中咗千六萬,佢都係第一次中咁多錢!刀仔鋸大樹,鍾意開心share嘅志偉,即call班老友去新居開party,仲掃咗好多靚酒俾大家飲!嗰晚志偉不知幾high, ...


曾志偉搬咗新屋就行橫財運,跑馬仔用二千六蚊贏到千六萬,羨慕死人咩!大埔海景山莊間屋對正吐露港,屋後又有小溪,志偉一睇就好鍾意,仲要賣方肯平二百萬,即買!志偉洗咗幾百萬裝修咗一年,舊年十二月先搬入去,住第一日就贏大錢,用咗二千六蚊買條三串七,咁就中咗千六萬,佢都係第一次中咁多錢!

刀仔鋸大樹,鍾意開心share嘅志偉,即call班老友去新居開party,仲掃咗好多靚酒俾大家飲!嗰晚志偉不知幾high,咁又係,佢賭馬仔賭咗咁多年,好少贏馬,連啲朋友都笑佢間接出錢幫馬會鋪草皮!志偉好錫仔女,見個仔曾國祥執導嘅《七月與安生》拎唔少獎,終於捱出頭,佢都老懷安慰。個女曾寶儀佢仲錫,知佢做嘢辛苦,又怕佢第時冇保障,連間風水屋嘅名都係寫曾寶儀,係個百分百好老豆。


來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!