網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年1月1日 星期日

【唔係囝囝嘅?】飯局識囡囡 66歲甘國亮揀啱一個走先 __,甘國亮,



其他影片:>>






早前甘國亮在置地廣場一支公呆等,原來佢約咗三位囡囡同兩位男士。可能嚟緊有新搞作,所以約埋一齊出嚟見下面,當係認識下新朋友。甘國亮貴為香港文化創意教父,又係香港電視劇同電影多元化嘅翹楚,飯局就有兩位囡囡唔多識Do。甘國亮已經企喺你面前,兩位囡囡仲成舊飯坐喺度! 要甘國亮主動去握手先企起身,隔離呢位姐姐就唔同啦!全程企喺度以示尊重,又整好甘國亮個位先坐低。坐定定之後,三位男士喺度傾國家大事,眼尾都無望 ...


早前甘國亮在置地廣場一支公呆等,原來佢約咗三位囡囡同兩位男士。可能嚟緊有新搞作,所以約埋一齊出嚟見下面,當係認識下新朋友。

甘國亮貴為香港文化創意教父,又係香港電視劇同電影多元化嘅翹楚,飯局就有兩位囡囡唔多識Do。甘國亮已經企喺你面前,兩位囡囡仲成舊飯坐喺度!  要甘國亮主動去握手先企起身,隔離呢位姐姐就唔同啦! 全程企喺度以示尊重,又整好甘國亮個位先坐低。

坐定定之後,三位男士喺度傾國家大事,眼尾都無望過啲佳麗們,話晒今日目的係要介紹啲囡囡俾甘國亮認識,於是好識do嘅小姐,開始除衫兼搔首弄姿,引下甘生嘅注意力,可惜甘國亮根本冇留意。佳麗覺得無癮,於是同啲姊妹補吓妝、自拍吓。

成個飯局,一班囡囡自得其樂,你以為甘國亮冇個睇得上眼。非也 ! 佢揀咗嗰位好識做嘅佳麗帶走。去邊?帶住個咁靚嘅佳麗去得邊吖,梗係帶佢去shopping, 同埋介紹俾啲朋友識啦。


來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!