網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年1月18日 星期三

名人:有新女!80歲林建名撻着25歲台妹 __,林建名,

老而彌堅!大名娛樂老闆林建名(大少)現年已80高齡,不過桃花都係咁旺。這晚佢出席活動,就帶住一位年輕嘅台灣姑娘喺身邊。雖然佢就無承認嗰位女子係女朋友,只係話佢嘅女伴,不過問到有冇機會發展成情侶?大少就話:「個個都有機會!」佢更透露台灣姑娘姓施,之前喺選美活動中喺後台工作,現年只得25歲,兩人認識咗已經兩年時間。問到啲仔女有無見過女伴同有無咩意見,大少就指住企喺一邊嘅囝囝話:「佢哋無意見!」之後大少 ...




其他影片:>>






老而彌堅!

大名娛樂老闆林建名(大少)現年已80高齡,不過桃花都係咁旺。這晚佢出席活動,就帶住一位年輕嘅台灣姑娘喺身邊。雖然佢就無承認嗰位女子係女朋友,只係話佢嘅女伴,不過問到有冇機會發展成情侶?大少就話:「個個都有機會!」佢更透露台灣姑娘姓施,之前喺選美活動中喺後台工作,現年只得25歲,兩人認識咗已經兩年時間。問到啲仔女有無見過女伴同有無咩意見,大少就指住企喺一邊嘅囝囝話:「佢哋無意見!」之後大少仲講笑話:「如果有需要先搵佢做老婆。(咩時候需要?)就嚟唔郁得就有需要。」更表明年齡差距唔係問題,感情順其自然。

另外,同行嘅戴夢夢大讚大少係好老闆,農曆新年會請埋公司藝人去日本玩。呢次日本旅行就無預到台灣姑娘,大少直言有仔女喺度,唔使佢咁話。

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!