網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年1月30日 星期一

杜如風$8.8萬日本團出發 網民:仲貴過打劫 __,杜如風,

查看相片出晒名玩得癲丶鍾意吃喝玩樂嘅「日本通」杜如風,今次同旅行社合作,第一次擔任導遊帶圑友遊大阪,食好住好玩足五日四夜。呢個全港最貴日本團嘅團費雖然高達$88,888港幣,但都仍然爆滿。喺出發前,杜如風都覺得好有壓力,佢話:「團友俾咁多錢,我死啦!俾返咩佢哋好呢?喺茶會問過佢哋,其實想我表演的咩嘢,希望盡量滿足佢哋嘅要求,唔好反我枱!」呢個團喺噚日大年初二出發,杜如風都有喺Facebook留言講 ...


查看相片出晒名玩得癲丶鍾意吃喝玩樂嘅「日本通」杜如風,今次同旅行社合作,第一次擔任導遊帶圑友遊大阪,食好住好玩足五日四夜。呢個全港最貴日本團嘅團費雖然高達$88,888港幣,但都仍然爆滿。喺出發前,杜如風都覺得好有壓力,佢話:「團友俾咁多錢,我死俾返咩佢哋好呢?喺茶會問過佢哋,其實想我表演的咩嘢,希望盡量滿足佢哋嘅要求,唔好反我枱!」呢個團喺噚日大年初二出發,杜如風都有喺Facebook留言講 ...


查看相片

出晒名玩得癲丶鍾意吃喝玩樂嘅「日本通」杜如風,今次同旅行社合作,第一次擔任導遊帶圑友遊大阪,食好住好玩足五日四夜。呢個全港最貴日本團嘅團費雖然高達$88,888港幣,但都仍然爆滿。

喺出發前,杜如風都覺得好有壓力,佢話:「團友俾咁多錢,我死俾返咩佢哋好呢?喺茶會問過佢哋,其實想我表演的咩嘢,希望盡量滿足佢哋嘅要求,唔好反我枱!」

呢個團喺噚日大年初二出發,杜如風都有喺Facebook留言講笑咁話係合法打劫:「遲來的恭喜發財!!! 第一次帶如此豪華昂貴的旅行團,好緊張呀!!!希望大家玩得開心啦!!! 新年快樂!心想事成!最緊要都係合法打劫!」有網民就話呢個係水魚圑丶團費貴過去打劫,仲叫佢順便留意非富則貴男團友。亦有網民話新年期年同明星一齊去旅行,呢個價錢抵到爛丶物超所值。唔知大家又覺得呢個價錢合唔合理呢?

查看相片

部分網民留言:

查看相片
查看相片
查看相片
查看相片

鍾意就快D Share啦!