掃呢頁CODE去手機

2017年1月17日 星期二

英皇全力捧軒仔 擲8位數推做男主角! __,英皇,張敬軒,軒仔,

英皇百分百支持,仲捧張敬軒男主角!英皇歌手張敬軒近日無辜跌進「是非漩渦」,日前被傳遭內地歌唱節目《歌手》(前名:《我是歌手》)撤走後,被內地部分媒體誤傳指遭英皇「暗中除名」,而傳言與事實根本不符,軒仔加盟英皇三年多一直受力捧,更是他事業最輝煌時期,尤其在樂壇成績有目共睹,單在剛過去的樂壇頒獎禮便大豐收橫掃10個獎項,今年軒仔事業會更上一層樓,英皇打造他出任電影男主角。軒仔對於被部分內地媒體「歪曲」 ...




其他影片:>>






英皇百分百支持,仲捧張敬軒男主角!

英皇歌手張敬軒近日無辜跌進「是非漩渦」,日前被傳遭內地歌唱節目《歌手》(前名:《我是歌手》)撤走後,被內地部分媒體誤傳指遭英皇「暗中除名」,而傳言與事實根本不符,軒仔加盟英皇三年多一直受力捧,更是他事業最輝煌時期,尤其在樂壇成績有目共睹,單在剛過去的樂壇頒獎禮便大豐收橫掃10個獎項,今年軒仔事業會更上一層樓,英皇打造他出任電影男主角。

軒仔對於被部分內地媒體「歪曲」報道保持緘默態度,而視軒仔為王牌歌手的英皇則相當震驚挺身力撐,因軒仔自2013年簽約英皇旗下都一直是「重點力捧」王牌歌手。

「百分百支持軒仔」

就軒仔被「歪曲」報道事件向英皇高層霍汶希(Mani)查詢,她在電話中激動否認:「絕對冇咁嘅事,係歪曲事實嘅報道,英皇一直係百分百支持軒仔,而軒仔一直都係英皇重點歌手,由以前到將來都係投放大量資源喺軒仔身上,依家公司正忙於為軒仔搞演唱會,亦籌備緊佢嘅廣東、國語新碟,而將來軒仔亦係英皇主要王牌歌手。」

其實軒仔自三年多前以八位數字身價加盟英皇,「得寵」指數從來是有增無減,為軒仔事業推上更頂峰,在2014年幫他登上紅館舞台開第三次共三場個人演唱會,今年2月16日起聯同好友王菀之在紅館舉行四場演唱會。至於在頒獎禮成績,軒仔加盟英皇後即首得無綫《2014年度勁歌金曲頒獎典禮》的「最受歡迎男歌星」獎,其後兩年此大獎亦是軒仔囊中物,造就他成三連霸得主,而剛結束的四台頒獎禮,成功狂掃共10個音樂大獎,絕無其他男歌手能夠匹敵。

打造「全方位藝人」

軒仔的卓越表現英皇當然「收晒貨」,所以一方面為軒仔繼續發展音樂事業,另一方面會將他打造成「全方位藝人」,使他在演藝事業發揮無限空間。軒仔曾演過舞台劇及客串電影,英皇將軒仔推上「大銀幕」,投資8位數字製作及宣傳費,助他首嘗擔正做男主角的滋味,演出由陳果執導的電影《燦爛這一刻》。問到Mani力捧軒仔進軍影壇?她說:「因為軒仔除唱歌外,亦有好多才華,包括演戲方面,軒仔知道要做男主角都好大壓力,所以放咗好多心機落去拍,呢套係非商業電影,係一部勵志同正能量嘅電影,希望軒仔憑呢部戲畀大家認識到,佢係一位全方位藝人。」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!