網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年1月25日 星期三

農曆新年:A貨特朗普金正恩出巡 維園年宵拜早年 __,金正恩,特朗普,

A貨「金正恩」(右二)及「特朗普」(左一)今日到維園年宵出巡。(讀者伍先生)美國新任總統「特朗普」大駕光臨維園年宵市場?仲有北韓領導人「金正恩」齊齊到年宵市場趁熱鬧?東網讀者伍先生表示,今日(24日)下午約6時許,見到「金正恩」和「特朗普」感到驚訝!後來才知是A貨領導人,仲有財神爺「傍住」一齊巡視維園,期間他們又向市民拜個早年。雖說是A貨,但幾個人打扮都十分神似,特別是「特朗普」,「真喺好似樣!」 ...


A貨「金正恩」(右二)及「特朗普」(左一)今日到維園年宵出巡。(讀者伍先生)

美國新任總統「特朗普」大駕光臨維園年宵市場?仲有北韓領導人「金正恩」齊齊到年宵市場趁熱鬧?東網讀者伍先生表示,今日(24日)下午約6時許,見到「金正恩」和「特朗普」感到驚訝!後來才知是A貨領導人,仲有財神爺「傍住」一齊巡視維園,期間他們又向市民拜個早年。

雖說是A貨,但幾個人打扮都十分神似,特別是「特朗普」,「真喺好似樣!」他們三人一路巡視期間,不少途人都問他們來意,打算去邊處,但他們均一言不發。

巡視期間,市民開始留意到三個主角出現,紛紛上前圍觀和拍照,但伍先生想同「領導人」自拍卻被左右保安人員攔阻:「唔准影」,令他甚感無癮,之後三人連同保安人員走過一些攤檔繼續「巡視業務」。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!