網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年1月28日 星期六

阿爸催生B 傅嘉莉擺陣望旺桃花 __,傅嘉莉,

傅嘉莉想擺花陣催旺人緣!藝人傅嘉莉(Kelly)趁今日年初一,祝東網讀者萬事如意,心想事成。Kelly日前到旺角花墟買花應節,於無綫新劇《財神駕到》中首次擔正女主角的她笑言,想買桃花催旺觀眾緣:「我擺開植物,屋企必有三種唔同花草。我以前覺得唔需要擺桃花,但今年想試買!聽講要由細棵買起,下次再買大棵啲。因為我希望人緣好啲,唔一定指異性緣,想多啲人鍾意我新劇角色!」自稱冇人追提及桃花,Kelly透露家 ...




其他影片:>>






傅嘉莉想擺花陣催旺人緣!

藝人傅嘉莉(Kelly)趁今日年初一,祝東網讀者萬事如意,心想事成。Kelly日前到旺角花墟買花應節,於無綫新劇《財神駕到》中首次擔正女主角的她笑言,想買桃花催旺觀眾緣:「我擺開植物,屋企必有三種唔同花草。我以前覺得唔需要擺桃花,但今年想試買!聽講要由細棵買起,下次再買大棵啲。因為我希望人緣好啲,唔一定指異性緣,想多啲人鍾意我新劇角色!」

自稱冇人追

提及桃花,Kelly透露家中長輩雖未催婚,但其爸爸渴望抱外孫,只是自己決定以事業為先,故講明新一年謝絕異性追求,將成家立室的重任交畀哥哥「頂住檔先」:「2016年太多誤會,(有人追會拒絕?)會say no,但我唔會講得咁明確。(目前有人追?)冇,可能我完全感覺唔到。(父母有冇催婚?)佢地都希望我幸福,但知道我係個工作狂。所以我將家庭重任交畀哥哥,叫佢快啲結婚,頂住檔先!因為我爸爸好鍾意小朋友,(佢想抱孫?)佢好恨呀,成日玩人地隔籬鄰舍啲孫。」

提及Kelly於賀年劇《財》首度升呢做女主角,她直言感到受寵若驚,更為此「搏到盡」日日只瞓兩個鐘:「係好大嘅禮物!(等咗好耐做女一?)比我預期中快,多謝公司畀機會我。就算我做較次要的角色,只想出黎有不同印象,唔係淨係女主角先係我方向。(有壓力?)每次開劇我都會跑步同游水去盡量訓練好體能先入組。拍劇期間仲拍埋另一部劇,通宵拍完一部就出去拍另一部。我試過連續兩個禮拜日日瞓兩個鐘,收工沖完涼,抖一陣又起身返工。」認真敬業!

CREDIT:

傅嘉莉髮型:Ray Mork@Fifth salon

場地及花卉提供:Brighten繽紛

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!