掃呢頁CODE去手機

2017年1月28日 星期六

第一次做老竇 梁烈唯同護士學抱B __,梁烈唯,

唯唯第一次做老竇,佢話最初都唔敢抱B女。剛為人父的梁烈唯(唯唯)與父母現身醫院,探望太太Tina及囡囡Karina。唯唯透露太太情況OK:「佢開刀生,所以傷口有啲痛,同埋佢有啲藥物敏感,唔可以用平時勁嘅止痛藥,依家打咗支針就瞓得好啲。」不過現時太太未能進補,要待出院後才可以,唯唯說:「佢坐月要坐得好好,係個艱巨任務,因為好影響到往後日子。」想三年抱兩唯唯表示今朝首次由嬰兒床抱起囡囡,之前他不敢抱, ...


唯唯第一次做老竇,佢話最初都唔敢抱B女。

剛為人父的梁烈唯(唯唯)與父母現身醫院,探望太太Tina及囡囡Karina。唯唯透露太太情況OK:「佢開刀生,所以傷口有啲痛,同埋佢有啲藥物敏感,唔可以用平時勁嘅止痛藥,依家打咗支針就瞓得好啲。」不過現時太太未能進補,要待出院後才可以,唯唯說:「佢坐月要坐得好好,係個艱巨任務,因為好影響到往後日子。」

想三年抱兩

唯唯表示今朝首次由嬰兒床抱起囡囡,之前他不敢抱,今天請護士示範後才抱,他高興謂:「姑娘話我OK,10分滿分!囡囡打嗝,我仲轉手幫佢掃風。(會幫佢沖涼?)出院先有機會,醫院服務好好,有專人負責。」至於出院後可會擔心應付不來?他笑言自己有強大後盾,他外母本來任職陪月,現在有時間照顧孫女,所以他很放心。唯唯又坦言想三年抱兩:「呢句說話真係有意思,因為媽媽身體復元之後好易再懷孕,如果把握到個時機,對小朋友都好,因為差唔多年紀先會一齊玩。」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!