掃呢頁CODE去手機

2017年1月27日 星期五

陳子才話你知:梁烈唯B女財運 __,梁烈唯,

陳子才話梁烈唯B女仲係屬猴,所以係「猴女」嚟。即將踏入雞年,不少星二代BB搶閘出生,藝人梁烈唯的太太駱保雯今日入院,準備剖腹誕下囡囡Karena,對此東網邀得堪輿學家陳子才解構Karena的命格。陳子才表示二月四日立春前出生的BB屬猴,故Karena實為「猴女」,他更指Karena特別旺梁烈唯的財運:「梁列唯嘅囡囡命格五行屬陽木,生於猴年農曆十二月,屬『財官格』,未來可能從事同財務及管理有關嘅工作 ...


陳子才話梁烈唯B女仲係屬猴,所以係「猴女」嚟。

即將踏入雞年,不少星二代BB搶閘出生,藝人梁烈唯的太太駱保雯今日入院,準備剖腹誕下囡囡Karena,對此東網邀得堪輿學家陳子才解構Karena的命格。

陳子才表示二月四日立春前出生的BB屬猴,故Karena實為「猴女」,他更指Karena特別旺梁烈唯的財運:「梁列唯嘅囡囡命格五行屬陽木,生於猴年農曆十二月,屬『財官格』,未來可能從事同財務及管理有關嘅工作。另外,Karena仲特別旺爸爸嘅財運,而性格較樂觀、好動同溫柔。」

下胎生女機會大

問到梁烈唯之後會否追仔成功,湊成一個「好」字,陳子才表示下一胎生女的機會較大:「因為梁列唯嘅命格子媳唔係好強,應該都係一個起、兩個止,就算再生都係生囡囡嘅機會高啲。」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!