網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年1月19日 星期四

Baby晒長腿!曉明挽住小海綿出院 __,曉明,Angelababy,Baby,黃曉明,

好想知小海綿咩樣呀!現年27歲的藝人Angelababy於1月17日為老公黃曉明在港安醫院順利產子,今日下午,終於出院喇,一家三口和曉明及Baby家人一齊見傳媒,約下午4時15分左右一右黑色保母車喺醫院門口等待,而現場已經有半百傳媒守候,途人見到如此大陣仗即急步走。及後Angelababy及黃曉明以黑白夫妻裝現身,而小海綿就睡在BB籃中,由爸爸曉明挽住。而Baby現身出院狀態很好,身形弗爆仲晒長腿 ...


好想知小海綿咩樣呀!

現年27歲的藝人Angelababy於1月17日為老公黃曉明在港安醫院順利產子,今日下午,終於出院喇,一家三口和曉明及Baby家人一齊見傳媒,約下午4時15分左右一右黑色保母車喺醫院門口等待,而現場已經有半百傳媒守候,途人見到如此大陣仗即急步走。及後Angelababy及黃曉明以黑白夫妻裝現身,而小海綿就睡在BB籃中,由爸爸曉明挽住。而Baby現身出院狀態很好,身形弗爆仲晒長腿,完全唔似剛生完!

曉明同Baby停低大約20秒畀記者拍照,當佢哋準備上車時,傳媒一擁而上,場面非常混亂,兩人好辛苦先上到車,然後曉明及Baby家人再由醫院步出給傳媒影相,而曉明媽媽一身桃紅長裙,非常喜慶,影完相後一同登上保母車。

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!