網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年1月1日 星期日

【同蔡思貝胸頂胸】零波蔡Baby挺起胸膛 嚇窒心口有肉麥明詩 __,Baby,蔡思貝,麥明詩,Angelababy,

麥明詩、蔡思貝、安俊豪、陳家樂等等,噚晚去到屯門出席一個倒數活動,麥明詩就超性感低胸上陣,就連麥爸爸都有嚟到影囡囡喺台上嘅表現,麥明詩嘁台上唱出《青春頌》同《LOVE》,今次係佢第一次喺台上唱歌,佢就話自己好緊張。兩女喺台上胸頂胸,原來唔係為比拚身材,而係玩遊戲扮鬼臉引對方笑,但兩個都失敗,蔡思貝仲笑言佢兩個好似調情咁。麥明詩仲講出佢嘅新年願望,佢話:「今年係入行第一年,都經歷好多起伏,喊過後都會 ...




其他影片:>>






麥明詩、蔡思貝、安俊豪、陳家樂等等,噚晚去到屯門出席一個倒數活動,麥明詩就超性感低胸上陣,就連麥爸爸都有嚟到影囡囡喺台上嘅表現,麥明詩嘁台上唱出《青春頌》同《LOVE》,今次係佢第一次喺台上唱歌,佢就話自己好緊張。兩女喺台上胸頂胸,原來唔係為比拚身材,而係玩遊戲扮鬼臉引對方笑,但兩個都失敗,蔡思貝仲笑言佢兩個好似調情咁。麥明詩仲講出佢嘅新年願望,佢話:「今年係入行第一年,都經歷好多起伏,喊過後都會繼續努力工作。」日前有報道話麥明詩身邊出現劍橋同學兼藥房太子爺Thomas Chong管接送,而佢嘅外型、家族背景同林作相比都唔差。原來麥明詩同梁頌昕去溜冰當日,Thomas都有去!(新聞連結: http://bit.ly/2iQQzoH )訪問嘅時候,問麥明詩係唔係有新戀情?佢就話唔係新情人,而係識咗好耐嘅朋友:「都唔會發展,因為識咗好耐喇,太熟喇,身邊啲朋友都傳過晒,男仔都怕咗我,之前出去玩,問到有冇男仔坐我車,個個都怕咗我。」至於林作都讚對方好男仔,麥明詩就話:「好唔好就好主觀嘅,我都覺得佢好男仔嘅。」新一年會唔會想拍拖,佢就話年經仲細,都係以事業為重,隨緣。蔡思貝嘅爸爸都有嚟到,同麥秋成分咗手嘅蔡思貝就唱出《少女的祈禱》同《明日恩典》,但就甩咗四次嘴,喺唱《少女的祈禱》嗰時,蔡思貝就祝大家新一年,可以喺對的時候遇上對的人。

攝影:馬建華
呢個pose,好正!
心口冇咩肉嘅蔡思貝,挺起胸膛對戰麥明詩 麥明詩個表情…
胸頂胸
麥明詩爸爸 蔡思貝家人都來支持 2017年,happy new year!

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!