掃呢頁CODE去手機

2017年1月26日 星期四

名人:唯美大肚相 貝安琪佗重量級BB __,貝安琪,

貝安琪50kg升到69kg!前影星劉香萍的混血模特兒貝安琪Ankie去年宣布獲外籍男友Simon求婚成功,未幾再自爆懷有身孕,兩口子計劃今年拉埋天窗。早於聖誕節已飛回家鄉德國待產的她,早前特別找來著名攝影師NicGaunt及化妝師NatashaMoor拍攝唯美的大肚照。穿上黑色內衣的Ankie,肚子相當大,但手腳仍然纖瘦,與未婚夫鼻貼鼻,相望而笑,流露幸福笑容,而另一張Simon頭輕挨着Ankie ...


貝安琪50kg升到69kg!

前影星劉香萍的混血模特兒貝安琪Ankie去年宣布獲外籍男友Simon求婚成功,未幾再自爆懷有身孕,兩口子計劃今年拉埋天窗。

早於聖誕節已飛回家鄉德國待產的她,早前特別找來著名攝影師Nic Gaunt及化妝師Natasha Moor拍攝唯美的大肚照。穿上黑色內衣的Ankie,肚子相當大,但手腳仍然纖瘦,與未婚夫鼻貼鼻,相望而笑,流露幸福笑容,而另一張Simon頭輕挨着Ankie肚子,一臉疼惜之情!

升到69KG

身在德國的Ankie接受訪問時,透露現正懷有九個月身孕,準備迎接小生命的來臨,她說:「個幾月前影咗呢輯大肚相,因為未知自己幾時會再大肚,所以趁依家影咗先。(有冇影全裸相?)有呀,不過全裸相就留番私人珍藏,唔會公開。」她表示體重由50kg上升至現時69kg,笑言bb會是重量級。

德國坐月

Ankie指拍照時夫婚夫全程陪伴在側,她續說:「佢一路好照顧我,佢好滿意啲相,又讚我係全世界最索嘅媽咪,我而家每朝起身都覺得自己好幸福。(幾時結婚?)應該係今年內,不過要等收晒身先。(幾時返香港?)我會喺德國坐月至百日先會返。」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!