網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年1月21日 星期六

Big Bang騷 周秀娜阿Sa專車接送唔使逼 __,阿Sa,周秀娜,蔡卓妍,

周秀娜同阿Sa睇BB騷有專車接送仲唔使逼,好羨慕呀!韓國天團BigBang於今晚喺啟德郵輪碼頭開騷,好多粉絲都要排隊搭車,到達場外又要再排隊等入場,不過大會對一班明星及朋友就非常照顧,在觀塘預備定幾架七人車接載一眾明星入場睇騷,當中有周秀娜、SuperGirls成員Heidi、狄波拉同老公鬍鬚Kong、阿Sa、設計師馬天佑等,不過方力申同連詩雅就要自己一早去等入場仲忍尿排隊,認真大分別呀!周秀娜現 ...


周秀娜同阿Sa睇BB騷有專車接送仲唔使逼,好羨慕呀!

韓國天團Big Bang於今晚喺啟德郵輪碼頭開騷,好多粉絲都要排隊搭車,到達場外又要再排隊等入場,不過大會對一班明星及朋友就非常照顧,在觀塘預備定幾架七人車接載一眾明星入場睇騷,當中有周秀娜、Super Girls成員Heidi、狄波拉同老公鬍鬚Kong、阿Sa、設計師馬天佑等,不過方力申同連詩雅就要自己一早去等入場仲忍尿排隊,認真大分別呀!

周秀娜現身時是戴着口罩,她表示自己係病病地,但係病都要嚟睇,因為五子有好多就快當兵,要等好耐至有機會再睇佢哋演出。佢今次喺買企位,上次都有睇,仲隔着玻璃睇添!問到會唔會去後台同子影相,佢話唔知得唔得,希望有機會去影相。周秀娜話最近要做電影宣傳,難得放假,有得睇騷真係好開心。問到會唔會買Big Bang的產品,周秀娜話唔記得帶螢光棒,到時會買番枝。

而Heidi受訪時話喺觀塘做完嘢即刻嚟,佢話五位成員都好鍾意,但特別偏愛G-Dragon同 T.O.P,佢未睇過佢哋演唱會,Show Case就睇過,所以今次有得睇好興奮,佢有好多朋友已入咗場添!至於阿Sa就表示唔方便回應。

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!