掃呢頁CODE去手機

2017年1月15日 星期日

【食完咖喱雞飯】鄭嘉穎入警局瞓回魂覺 __,嘉穎,鄭嘉穎,

喂,使唔使咁歎呀……藝人鄭嘉穎與導演陳果日前在澳門拍攝新片,因事前未有向澳門司警當局申請就進入保安部隊事務局大樓拍攝,結果被帶返治安警察局助查,期間陳果承擔責任簽下道歉聲明,承認做法有錯,表示之後會依法拍攝。至於嘉穎被扣查約8小時後獲釋,並輕鬆笑指警局的咖喱雞飯好食!陳果繼續攬上身:我個人問題今日陳果及嘉穎在香港何文田區拍攝外景,電影公司老闆黃百鳴、監製莊澄及錢小蕙都有到場。陳果及嘉穎齊齊接受訪問 ...


喂,使唔使咁歎呀……

藝人鄭嘉穎與導演陳果日前在澳門拍攝新片,因事前未有向澳門司警當局申請就進入保安部隊事務局大樓拍攝,結果被帶返治安警察局助查,期間陳果承擔責任簽下道歉聲明,承認做法有錯,表示之後會依法拍攝。至於嘉穎被扣查約8小時後獲釋,並輕鬆笑指警局的咖喱雞飯好食!

陳果繼續攬上身:我個人問題

今日陳果及嘉穎在香港何文田區拍攝外景,電影公司老闆黃百鳴、監製莊澄及錢小蕙都有到場。陳果及嘉穎齊齊接受訪問,問導演之後會否小心啲不要「踩過界」?陳果表示之後會繼續在澳門申請拍攝,尚餘一日外景及一日室內戲,亦有部分在賭場內拍攝,他說:「以後都要申請過,當局好嚴肅。(有冇影響進度?)冇嘅,其實都已經來回過幾次,主要係度演員啲期,因為太多演員要就。(拍咗嘅片要delete?)正常嘅,有一部份唔合規格。(要delete當日一整日嘅片?)咁又唔係一日,係就死得喇,係一、兩個鏡頭啫!(仲使唔使返差館報到?)唔使喇!已經搞掂晒,警方最後都話圓滿結束。(下次小心啲?)導演通常係咁,好難嘅,就算香港都好,導演天生取向,盡量避免但見到靚嘅嘢好難唔拍,偶爾會踩過界,好難保證!全世界導演都係咁。」在旁的錢小蕙即說:「但我哋都會申請!」陳果再說:「咁一定要申請唔使講呢啲呢個係我個人嘅問題!」

鄭嘉穎自爆喺警局瞓回魂覺

對於牽連嘉穎被扣查,陳果直言演員相當無辜,是他叫對方入內拍攝,問到在警局時有否感到擔心?嘉穎笑說:「冇咩好擔心,好似喺canteen休息咁,我就瞓咗個覺,差人知我哋拍攝拍通頂,知我眼瞓,仲畀張梳化床我瞓咗個回魂覺,個幾鐘。(畀差人要求助查嗰陣有冇好愕然?)係搵咗導演先,但又要搵埋我,咁我都知㗎喇!去落口供啫!(第一次遇到啲咁嘅事?)係呀!第一次呀!多謝陳導演畀我啲咁好嘅經歷」陳果則笑言他就已經並非第一次:「我好惹火,唔知點解,之前喺香港都畀人𢭃過!」

冇有怕繼續拍

問女友陳凱琳會否很擔心?嘉穎man爆說:「冇……通知咗佢,解決咗件事就得(佢點呵返你?)唔講呢啲喇!最緊要解決件事,之後拍攝順利!(件事因為你演司警?)唔關事,主要係地方嘅問題。(使唔使返去再拍?)要呀!未拍完。(會唔會驚咗?)有咩好驚呀?(有冇影響schedule?)如果大家唔跟我就唔影響,其實都冇乜特別,不如跟吓導演」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!