掃呢頁CODE去手機

2017年1月12日 星期四

周星馳降臨油麻地 粉絲迫爆危企馬路邊 __,周星馳,

周星馳(左圖左)同徐克等現身油麻地,一眾粉絲嚟朝聖!藝人周星馳、徐克及吳亦凡於油麻地出席電影宣傳活動大派西柚,星媽更特別到場支持!活動還未開始,現場已相當混亂,很多fans迫爆果欄!有些更企在出面馬路中心石壆,險象橫生,有關單位要多番呼籲粉絲小心安全!等候期間,有粉絲更爆粗叫前面粉絲不要企高位,最後更有警察到來維持秩序。__________________________想聽歌?想睇MTV?想了解 ...


周星馳(左圖左)同徐克等現身油麻地,一眾粉絲嚟朝聖!

藝人周星馳、徐克及吳亦凡於油麻地出席電影宣傳活動大派西柚,星媽更特別到場支持!活動還未開始,現場已相當混亂,很多fans迫爆果欄!

有些更企在出面馬路中心石壆,險象橫生,有關單位要多番呼籲粉絲小心安全!等候期間,有粉絲更爆粗叫前面粉絲不要企高位,最後更有警察到來維持秩序。

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!