網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年1月24日 星期二

袁嘉敏自爆甩拖全裸大解放 __,袁嘉敏,

勁噴血!藝人袁嘉敏言行不嬲大膽,呢一日佢又喺社交網發功,分別喺ig同微博留下感言,話自己喺新嘅一年放低一段感情。不過最爆唔係佢宣布再次回復單身,而係佢一口氣甫咗四張性感相,其中一張仲係全裸照...不過自拍時就用雙手就位遮住胸前兩點,亦見唔到相中人係乜嘢樣!不過就有好多網友留言,話呢張相充滿幻想囉!嘉敏接受東網訪問,問點解要影呢啲裸露相掟上社交網,佢話:「Justmeans'takeabathsta ...


勁噴血!

藝人袁嘉敏言行不嬲大膽,呢一日佢又喺社交網發功,分別喺ig同微博留下感言,話自己喺新嘅一年放低一段感情。不過最爆唔係佢宣布再次回復單身,而係佢一口氣甫咗四張性感相,其中一張仲係全裸照...不過自拍時就用雙手就位遮住胸前兩點,亦見唔到相中人係乜嘢樣!不過就有好多網友留言,話呢張相充滿幻想囉!

嘉敏接受東網訪問,問點解要影呢啲裸露相掟上社交網,佢話:「Just means 'take a bath starting fresh!」新一年沖完涼重新出發!問嗰段放低咗嘅感情係咪指之前個外籍男友,佢話唔想清楚講邊個,總之自己真係放下咗!

袁嘉敏感言全文如下:

一月份沒有更新消息,收到大家關心的留言!我沒有事,也到了武漢和潮陽演出,只是因感情事非常糾結,天蠍座便是這樣,自己糾結,感情太強烈,2017的頭三個星期就這樣一團氣悶在心𥚃(裏),想來想去,苦惱中匆匆過去⋯決定放下這段感情事,不再浪費時間,農曆新年快到了,以這個新年開始,樂觀地重新出發!

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!