網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年1月30日 星期一

謝安琪自製海報 宣布開電視台搞晚會? __,謝安琪,

謝安琪呢日變做娘娘,仲突然話開電視台搞晚會,網民都問堅定流呀?懷孕逾7個月嘅歌手謝安琪(Kay),雖然粗身大勢又要安胎,不過新年都冇唔記得一班粉絲,今日年初三佢就突然喺Facebook宣布開咗個電視台又搞咗個新春聯歡晚會,究竟佢搞咩呢?阿Kay上載咗一張又紅又金嘅「宣傳海報」,仲寫住「OKTV2017安琪電視台新春聯歡晚會」,而佢就化身娘娘!佢話:「大年初三,比較得閑(閒)😆所以我開咗個電視台,搞 ...


謝安琪呢日變做娘娘,仲突然話開電視台搞晚會,網民都問堅定流呀?

懷孕逾7個月嘅歌手謝安琪(Kay),雖然粗身大勢又要安胎,不過新年都冇唔記得一班粉絲,今日年初三佢就突然喺Facebook宣布開咗個電視台又搞咗個新春聯歡晚會,究竟佢搞咩呢?

阿Kay上載咗一張又紅又金嘅「宣傳海報」,仲寫住「OKTV2017安琪電視台新春聯歡晚會」,而佢就化身娘娘!佢話:「大年初三,比較得閑(閒)😆所以我開咗個電視台,搞左(咗)個新春聯歡晚會(中午就開始晚會了,好有誠意😌)就係為咗恭祝大家新春大吉🍊雞年好得😂祝大家❤❤❤日日開開心心❤❤❤!」原來係同大家拜年!

點解呢個阿媽咁好笑㗎?唔少網民都問「收唔收兵」、「邊度有得睇直播」,又恭喜佢做台長,祝佢業務蒸蒸日上,仲笑問堅定流呀?

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!