掃呢頁CODE去手機

2017年1月13日 星期五

【暗寸李蘊口水多】認定超蓮女友身份!吳克群自爆公開戀情原因… __,吳克群,李蘊,何超蓮,超蓮,

賭王千金何超蓮舊愛吳克群上年罹患突發性耳聾,因投入拍戲,延誤治療耳仔嘅黃金時間,無法百分之一百恢復聽力,日前佢做台灣傳媒專訪,佢就話之前想試拍戲,不過未拍得成,佢就話埋頭寫歌。吳克群喺報道中,亦講舊愛超蓮噃!問到佢入行以嚟,大家都只關心佢嘅戀情,佢話呢個就係佢呢幾年嘅熱血被淋熄嘅關鍵,直言「寫我談戀愛是想要豪門甚麼的,我每天都在媒體上看到不是我的人,這超幽默的」。提到吳克群第一次高調認愛,與超蓮拍 ...




其他影片:>>






賭王千金何超蓮舊愛吳克群上年罹患突發性耳聾,因投入拍戲,延誤治療耳仔嘅黃金時間,無法百分之一百恢復聽力,日前佢做台灣傳媒專訪,佢就話之前想試拍戲,不過未拍得成,佢就話埋頭寫歌。吳克群喺報道中,亦講舊愛超蓮噃!問到佢入行以嚟,大家都只關心佢嘅戀情,佢話呢個就係佢呢幾年嘅熱血被淋熄嘅關鍵,直言「寫我談戀愛是想要豪門甚麼的,我每天都在媒體上看到不是我的人,這超幽默的」。提到吳克群第一次高調認愛,與超蓮拍拖4年,最終分手收場,有冇後悔公開呢段關係,佢坦言:「那四年我很開心,不會後悔,我以前就不愛公開戀情,可是需要給對方認定的話,我也會做,這次我理解到,感情還是放在可以保護的地方,不要和工作混淆,會被解讀太多的視角,但明明最清楚這段感情的只有我們兩個人。」對於佢同超蓮分手後,話超蓮身邊友人爆料吳克群利用人,又暗示關係有第三者,吳克群認當時有啲「小翻臉」,佢續言:「她Ig上寫甚麼都沒關係,我都接受,但旁邊的人這麼多話是衝啥!」間接寸爆當時超蓮好友李蘊講嘅嘢。

吳克群接受台灣傳媒專訪,坦言無悔同超蓮拍拖,但就好介意佢身邊嘅人好多說話。(資料圖片) 超蓮同G.E.M.、李蘊情同姊妹。(資料圖片) (資料圖片)
吳克群同超蓮拍拖四年。(資料圖片) 相戀時,超蓮不時去台灣探吳克群。(資料圖片) 吳克群亦會來港。(資料圖片)

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!