掃呢頁CODE去手機

2017年1月12日 星期四

嘉穎澳門出事 黃百鳴:演員係好被動 __,嘉穎,黃百鳴,鄭嘉穎,

黃百鳴話演員係好被動。藝人鄭嘉穎被澳門司警帶返總部調查。對此,電影公司黃百鳴接受東網訪問時坦言:「係呀!因為今日喺澳門拍攝嘉穎喺司警總部行出嚟嘅鏡頭,而導演陳果都好投入,叫佢入去行出嚟,有關方面見到就要求協助調查,演員係好被動嘅,相信嘉穎都會好快冇事出返嚟!陳果就可能要多一段時間了解吓先!」至於有份被帶返司警總部協助調查的監製錢小蕙,接受電話訪問時坦言正帶幾個臨時演員入司警總部協助調查,交代來龍去 ...


黃百鳴話演員係好被動。

藝人鄭嘉穎被澳門司警帶返總部調查。對此,電影公司黃百鳴接受東網訪問時坦言:「係呀!因為今日喺澳門拍攝嘉穎喺司警總部行出嚟嘅鏡頭,而導演陳果都好投入,叫佢入去行出嚟,有關方面見到就要求協助調查,演員係好被動嘅,相信嘉穎都會好快冇事出返嚟!陳果就可能要多一段時間了解吓先!」

至於有份被帶返司警總部協助調查的監製錢小蕙,接受電話訪問時坦言正帶幾個臨時演員入司警總部協助調查,交代來龍去脈,她表示其實好小事,現時一切處理當中。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!