網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年1月4日 星期三

張崇德兒子患罕見病遭欺凌 __,張崇德,

星島日報相片【星島日報報道】張崇基與弟弟張崇德前晚出席《童心同行慈善音樂會》時,談到兒子患上「選擇性不語症」,張崇德坦言此症於學校能生存而學習也沒問題,但會好容易被人蝦,同學亦可能專登撩兒子,所以經已跟學校溝通緊密去處理,又指兒子讀小學發現有不妥,因為開始有投訴。張崇德說:「問番個仔知道件事,他當時唔識反駁亦唔講真相。(可有睇醫生醫治?)書本上好多有講,真正原因未知,但有朋友講個女兒有類似情況就介 ...


星島日報相片

【星島日報報道】張崇基與弟弟張崇德前晚出席《童心同行慈善音樂會》時,談到兒子患上「選擇性不語症」,張崇德坦言此症於學校能生存而學習也沒問題,但會好容易被人蝦,同學亦可能專登撩兒子,所以經已跟學校溝通緊密去處理,又指兒子讀小學發現有不妥,因為開始有投訴。

張崇德說:「問番個仔知道件事,他當時唔識反駁亦唔講真相。(可有睇醫生醫治?)書本上好多有講,真正原因未知,但有朋友講個女兒有類似情況就介紹一個西人心理學家,會試問下情況。」

文、圖:鄺芷瑩

■張崇基與張崇德前晚出席慈善音樂會。

是日精選


鍾意就快D Share啦!