掃呢頁CODE去手機

2017年1月31日 星期二

【入場畀錢睇走音】孖鄭中基合唱《風的季節》 黃子華:啲人鍾意 __,子華,鄭中基,中基,黃子華,

鄭中基一連四場嘅紅館騷,晚晚嘉賓卡士都好犀利,今晚尾場encore部份仲請嚟男神黃子華講番兩嘴,認真抵睇啦。子華神話鄭中基呢個騷好叫座,一票難求,仲拉埋鄭中基啲家人嚟講笑:「一開紅館又爆晒,紅到點呢?做嘉賓,冇飛!我原本好嬲嘅,但我睇到今晚知點解佢老竇要上嚟唱歌喇,冇飛!全家仔女,冇飛!除非表演。」台下觀眾當然笑到停唔到啦。作為壓軸嘉賓,子華神話:「encore走咗個啲就後悔喇,o依家我哋俾個嗌到 ...




其他影片:>>






鄭中基一連四場嘅紅館騷,晚晚嘉賓卡士都好犀利,今晚尾場encore部份仲請嚟男神黃子華講番兩嘴,認真抵睇啦。子華神話鄭中基呢個騷好叫座,一票難求,仲拉埋鄭中基啲家人嚟講笑:「一開紅館又爆晒,紅到點呢?做嘉賓,冇飛!我原本好嬲嘅,但我睇到今晚知點解佢老竇要上嚟唱歌喇,冇飛!全家仔女,冇飛!除非表演。」台下觀眾當然笑到停唔到啦。作為壓軸嘉賓,子華神話:「encore走咗個啲就後悔喇,o依家我哋俾個嗌到癲嘅歡迎鄭出嚟好冇?」呢刻鄭中基先喺後台出番嚟,黃子華再同鄭中基一齊笑阿倫(譚詠麟):「阿倫哥又係狂食,我相信佢都未試過咁歡喜牛嗰啲歡喜。」鄭中基又話阿倫係素食者,之後又食字笑佢係「掃食者」,成枱食物咩都掃晒。兩個人又一來一往咁,扮晒唔知要合唱,子華神解釋以前唱歌俾人笑佢走音,不過今日走音反而啲人會歡喜,之後兩人就合唱咗《風的季節》。

攝影:陳慧安 子華神做鄭中基嘉賓。 兩人合唱《風的季節》。

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!