掃呢頁CODE去手機

2017年1月18日 星期三

【華姐競選】馮盈盈稱港女夠真 大熱林宣妤霸氣提及主場之利 __,盈盈,華姐,港女,馮盈盈,林宣妤,湯盈盈,

【華姐競選】馮盈盈稱港女夠真大熱林宣妤霸氣提及主場之利《2017國際中華小姐競選》已經開始,今年個舞台移師馬來西亞雲頂舉行,擁有主場之利嘅大熱──5號佳麗林宣妤,一出場同大家打招呼就相當霸氣,事關提到天時、地利、人和嘅佢話:「天時就係我年輕嘅雙十年華;地利因為我有主場之利;人和同我修讀食物及營養學有關,利用學習所得令我維持最好身段,喺今晚呈現俾大家睇。」至於另一個熱門、我哋香港嘅代表──3號馮盈盈 ...


  • 【華姐競選】馮盈盈稱港女夠真 大熱林宣妤霸氣提及主場之利
  • 《2017國際中華小姐競選》已經開始,今年個舞台移師馬來西亞雲頂舉行,擁有主場之利嘅大熱──5號佳麗林宣妤,一出場同大家打招呼就相當霸氣,事關提到天時、地利、人和嘅佢話:「天時就係我年輕嘅雙十年華;地利因為我有主場之利;人和同我修讀食物及營養學有關,利用學習所得令我維持最好身段,喺今晚呈現俾大家睇。」

    至於另一個熱門、我哋香港嘅代表──3號馮盈盈就提到「港女」,仲話「港女」嘅優點就係「真」喎:「今晚希望我呢份真,可以打動你哋每一位。」

    鍾意就快D Share啦!