掃呢頁CODE去手機

2017年1月27日 星期五

鄭中基變身暴龍哥 粗口全部嘟晒! __,中基,孫東海,龍哥,鄭中基,

鄭中基播暴龍哥腔同觀眾講嘢。歌手鄭中基(Ronald)一連四場《PLAYITAGAIN世界巡迴演唱會》今晚在紅館揭幕,今晚年卅個,為方便觀眾食完團年飯,演唱會剛剛開始,捧場嘉賓有林敏聰同一女伴,鄭中基太太余思敏與太線一班主播,還有田蕊妮、蘇志威等。今次演唱會是三面台,開始時先有Ronald的「暴龍哥」腔的聲帶,叫大家唔好拍片,要拍掌聲歡呼,睇得開心記得畀利是等等,但句句都有嘟嘟聲,嘟走啲粗口,非常 ...


鄭中基播暴龍哥腔同觀眾講嘢。

歌手鄭中基(Ronald)一連四場《PLAY IT AGAIN世界巡迴演唱會》今晚在紅館揭幕,今晚年卅個,為方便觀眾食完團年飯,演唱會剛剛開始,捧場嘉賓有林敏聰同一女伴,鄭中基太太余思敏與太線一班主播,還有田蕊妮、蘇志威等。

今次演唱會是三面台,開始時先有Ronald的「暴龍哥」腔的聲帶,叫大家唔好拍片,要拍掌聲歡呼,睇得開心記得畀利是等等,但句句都有嘟嘟聲,嘟走啲粗口,非常爆笑。之後Roald以一頭金髮Look配閃長褸登場,他拎住吉他同樂一齊唱出《時間,人物,地點》,全場拍爛手掌,台上還有鄧建明幫他彈結他,Kevin Boy打鼓。

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!