網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年1月28日 星期六

劉華接福賀雞年 __,劉華,劉德華,

劉華接福賀雞年今日是雞年大年初一,先恭祝讀者雞年行大運,大雞大利、雞年旺相!本報在劉德華受傷前兩天,邀請他拍攝一輯賀年照及做專訪,他回憶童年時過年的點滴,竟於大年初一與長輩打架。另外,華仔好友鄭秀文、杜琪峯、劉偉強和陳小春等,為本報拍片誠心祝福華仔早日康復。採訪:鍾國仁【福到臨門】■劉德華日前為本報拍攝賀年照及做專訪,恭祝香港市民雞年事事順境。攝影:郭賢興【大顯身手】■華仔即席提筆寫揮春應節。【恭 ...


劉華接福賀雞年

今日是雞年大年初一,先恭祝讀者雞年行大運,大雞大利、雞年旺相!本報在劉德華受傷前兩天,邀請他拍攝一輯賀年照及做專訪,他回憶童年時過年的點滴,竟於大年初一與長輩打架。另外,華仔好友鄭秀文、杜琪峯、劉偉強和陳小春等,為本報拍片誠心祝福華仔早日康復。

採訪:鍾國仁



【福到臨門】

■劉德華日前為本報拍攝賀年照及做專訪,恭祝香港市民雞年事事順境。攝影:郭賢興



【大顯身手】

■華仔即席提筆寫揮春應節。



【恭喜發財】

■華仔指以往年初一夜晚會向父母拜年及斟茶,派第一封利是。



■華仔在意外前兩日幫《蘋果》拍攝賀年專訪。

踏入雞年,劉德華雖然因墮馬受傷要在醫院過年,在意外發生前兩天,華仔接受本報專訪,不忘為香港市民祈求雞年事事順境、身體健康、萬事勝意。熟識華仔的都知他崇尚傳統,過年依足中國習俗,除年廿八洗邋遢、年三十晚團年外,每逢大年初一都要向雙親拜年和接財神。華仔說:「年初一差唔多夜晚要開始接財神,接完財神,大約6點就會去同爸爸媽媽斟茶,第一封利是一定畀爸爸媽媽,最大封都應該係!」可惜華仔早前在泰國墮馬受傷要留院,過年的傳統習俗今年恐怕未能完全做足。



■叫大家今年「我要努力向上」。



■佢最愛嘅年花係菊花。



■睇到以前嘅唱片同相片,勾起好多回憶。



■華仔即席揮筆寫「福」字。



■原來佢年年都有寫「福」,送畀爸爸同貼喺屋企門口。



■之後又為大家寫多個「雞」字。

同長輩「開年」一般打工仔而言,新年終於可以「收爐」,但對於熱愛工作的華仔來說,以往大時大節卻是每年最忙碌的時段。華仔又認為童年時過的新年最難忘,還自爆曾與長輩打架,華仔說:「因為嗰時一年只有一套新衫,套新衫年初一要着。我記得有次同啲世叔伯打交,就係年初一。我有件金色嘅棉衲,好有型,當時大家喺度玩滴滴金,俾佢哋燒到,喺背脊燒花咗少少,咁就年初一打交,跟住俾阿媽打!」

農曆年假對華仔來說相當寶貴,盡可能都留給他的至親,因此近年已很少拜年,但偶爾會有親朋戚友到訪,便有緣品嚐華仔自製的蘿蔔糕。問假若要邀請一位圈中朋友過年,他會挑選誰?華仔笑說:「最唔得罪人就揀Deanie姐(葉德嫻)」大家以為華仔新年期間深居簡出,但原來他也會行花市的,且甚懂花市行情:「其實我真係會行,成日都會喺花園街出現,太早買就會好貴,越近年三十就會越平!」



■華仔手字真係好靚!



■佢祝大家雞年行大運。



■華仔話福係要收返嚟,大家都祝福你早日康復!

「想拍藝術片」華仔曾說過要一嘗做導演滋味,不過現階段仍未有具體計劃,只討論過一些劇本,他說:「我諗過喜劇,因為喜劇起碼有個底,票房呀各樣嘢。但如果喜劇唔賣呢?又好似覺得我好渣。我又好想拍藝術片,咁唔賣呢都冇得講!其實越做得多,越覺得係咪真係夠料去做導演。」

此外,華仔主演及監製的電影《拆彈專家》已定於4月上映,戲中華仔不但是一名拆彈專家,更曾經是無間道一名,他跟內地藝人姜武有不少對手戲,經常穿上重厚拆彈服的華仔有一句金句︰「拆彈不是你想就能做,是要上天批准的。」

造型:Olivia Tsang

服裝:Blanc de Chine and Hogan

化妝及髮型:阿麗

場地提供:好酒好蔡


鍾意就快D Share啦!