網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年1月9日 星期一

完約回復自由身!苟芸慧願為藝術性感 __,苟芸慧,

苟芸慧早前一輯性感相,驚為天人,被網友封為性幻想對象。藝人苟芸慧(苟姑娘)以香港區推廣大使身份出席康城國際微短片節香港新聞發布會,近日苟姑娘一輯性感照在網上瘋傳,網民大讚她索爆回歸,但今日苟姑娘未有性感騷quali,穿上密實黑色套裝,只稍為露背,她解釋剛剛返港擔心感冒而且要配合場合,問到今年是否可挑戰性感?她說:「係呀,今年重新開始,想做啲特別嘢,畀另一面嘅苟姑娘大家睇,今年想有自己作品,例如電影 ...




其他影片:>>






苟芸慧早前一輯性感相,驚為天人,被網友封為性幻想對象。

藝人苟芸慧(苟姑娘)以香港區推廣大使身份出席康城國際微短片節香港新聞發布會,近日苟姑娘一輯性感照在網上瘋傳,網民大讚她索爆回歸,但今日苟姑娘未有性感騷quali,穿上密實黑色套裝,只稍為露背,她解釋剛剛返港擔心感冒而且要配合場合,問到今年是否可挑戰性感?她說:「係呀,今年重新開始,想做啲特別嘢,畀另一面嘅苟姑娘大家睇,今年想有自己作品,例如電影、珠寶設計嘅嘢。(有咩Keep Fit心得?)個人開心咗,大家可以試下笑多啲,當然都要運動。( 開心因為拍拖?)都係講番今日主題!(之前病情已經冇事?)都係甲狀腺問題,要一直控制住,希望情緒好啲,保持住心情靚靚。」

被封性幻想對象:好開心

她表示去年11月已跟tvb完約,現時自由身,沒有想過一輯相回響這麼大,問到日後拍電影會否也接受性感?她說:「文藝片我會接受,我尊重Art嘅導演。(點睇自己成為網友性幻想對象?)化妝師都有講畀我聽,好開心、好幸運大家鍾意我。(會唔會出寫真?)遲啲先,想先focus自己創作方面。(依家瘦咗幾多?)冇上磅,減肥嘅朋友唔應該睇個磅數,咁係自己畀自己壓力,最緊要同朋友相處開心。(滿意依家身形?)大家咁讚我,我仲未返嚟地球,希望今年keep住好身形同埋健康身體!」

結婚生B順其自然

苟姑娘表示剛在加拿大探望好姊妹鍾嘉欣,笑言對方的女兒「毛毛球」非常可愛,可勝出2037年度中華小姐!近月她與賽車手陸漢洋傳緋聞,問何時到她修成正果結婚生BB?她欲言又止說:「真愛值得等待,緣分要嚟就嚟,有就有,冇就順其自然。(仲未搵到真愛咩?)做嘢先,想自己工作上有突破,有好消息會同大家講!」問到兩人是否已分手?她表示一直是朋友,感情方面想低調處理。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!