掃呢頁CODE去手機

2017年1月28日 星期六

阿旦逼周秀娜咀嘴:我不知幾驕傲 __,周秀娜,阿旦,

阿旦逼周秀娜咀嘴:我不知幾驕傲
查看相片周秀娜希望新一年工作順利,繼續做唔停。【東方日報專訊】鄭丹瑞執導兼主演的新片於賀歲檔上演,邀得兩位女神周秀娜及鄧月平合作,阿旦笑言要求加周秀娜錫嘴的戲份,更自豪地說:「個個話我公器私用,我不知幾驕傲!」由鄭丹瑞執導兼主演的新片《小男人週記3之吾家有喜》於雞年賀歲檔上演,相隔30年再飾演小男人「梁寬」,女主角亦換上當代宅男女神周秀娜(Chrissie)做他女友,而囡囡則由36F「巨胸翠如」鄧 ...


查看相片
周秀娜希望新一年工作順利,繼續做唔停。

【東方日報專訊】鄭丹瑞執導兼主演的新片於賀歲檔上演,邀得兩位女神周秀娜及鄧月平合作,阿旦笑言要求加周秀娜錫嘴的戲份,更自豪地說:「個個話我公器私用,我不知幾驕傲!」

由鄭丹瑞執導兼主演的新片《小男人週記3之吾家有喜》於雞年賀歲檔上演,相隔30年再飾演小男人「梁寬」,女主角亦換上當代宅男女神周秀娜(Chrissie)做他女友,而囡囡則由36F「巨胸翠如」鄧月平(Larine)飾演,兩代女神趁新年向阿旦大派福利,親手餵阿旦食湯圓及豆腐花。

認公器私用

阿旦獲兩位美女親自餵食,他表示艷福無邊是小男人的權利。曾表示「周秀娜係我女神」的阿旦說:「廿幾年前嘅《小男人》係搵當時嘅女神去做,時至今日梗係要搵番當代女神去做。Chrissie係香港人女神,搵佢最好不過,而Larine就係新一代女神。」戲中阿旦與Chrissie有出浴戲不特止,他更擅自加戲要Chrissie錫他,他笑稱:「見佢圍讀嗰陣冇咩防範咪加囉,個個話我公器私用,我不知幾驕傲!」

滿足小男人

被加戲的Chrissie毫無怨言,更感激阿旦讓她在戲中做一個溫柔美女。首次拍戲的Larine很多謝阿旦帶她入戲,令演出效果事半功倍。眾人會在新年密密謝票,Larine打算親手整年糕給阿旦品嘗,報答對方。至於Chrissie則會準備利是封:「畀旦哥封利是畀我,或者放啲優惠券畀佢。(畀佢錫你?)滿足吓啲小男人。」

文:影視組

周秀娜化妝:Omix B

服飾:N21@I.T

髮型:AmberTse@Queens Private I

鄭丹瑞髮型及化妝:Milk Cheng

鄧月平服飾:Snidel

場地:hmv kafe


鍾意就快D Share啦!