網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年1月4日 星期三

晒合照認愛!李冰冰冧爆:最好的安排 __,冰冰,范冰冰,李冰冰,

恭喜晒!43歲內地女星李冰冰多年嚟感情生活都落空,連佢自己都講過出口話恨拍拖。直到今日,有內地傳媒拍到李冰冰喺去年12月,同相差十幾歲嘅嫩口男許文楠喺三亞酒店行為親暱,除咗錫嘴仔,仲拍得許文楠出手摸李冰冰屁股,姐弟戀正式曝光!一直未有對此回應嘅李冰冰,晚上七時喺個人微博上載咗張同許文楠頭貼頭、深情對望嘅照片,仲留言:「一切都是最好的安排」上載咗短短10分鐘,已經有二萬幾人讚好,連冰冰緋聞男友任泉都 ...


恭喜晒!

43歲內地女星李冰冰多年嚟感情生活都落空,連佢自己都講過出口話恨拍拖。直到今日,有內地傳媒拍到李冰冰喺去年12月,同相差十幾歲嘅嫩口男許文楠喺三亞酒店行為親暱,除咗錫嘴仔,仲拍得許文楠出手摸李冰冰屁股,姐弟戀正式曝光!

一直未有對此回應嘅李冰冰,晚上七時喺個人微博上載咗張同許文楠頭貼頭、深情對望嘅照片,仲留言:「一切都是最好的安排」上載咗短短10分鐘,已經有二萬幾人讚好,連冰冰緋聞男友任泉都秒速留言,仲自爆係媒人:「作為一個大媒人終於把我的大美人送到這位眉目清秀的青年才俊身旁也算了了一樁心事,23年的友情除了我這個左膀從此又多了個右臂,多好!比心️~」唔少網民戥李冰冰高興,紛紛留言送上祝福。

而冰冰好友黃曉明亦有送祝福,佢話:「相識十餘載,遇到對的人就不枉費等得久一點,祝福我們的冰。」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!